Cum imbunatatim atmosfera de lucru la serviciu ?

Acest post a fost scris pentru participarea la concursul online organizat de Extreme Training in perioada 7-20 Aprilie 2009 si a castigat locul I. Puteti afla detalii accesand: http://www.traininguri.ro/concurs





Program de imbunatatire a atmosferei de lucru in 5 pasi.

Reguli de aplicare:

  • Nu este obligatoriu sa parcurgeti toti pasii, dac-ati atins mai repede rezultatul dorit!
  • Repetati pasii ce va aduc mai multa bucurie-n suflet.
  • Pentru rezultate sigure, convingeti-va ca toata echipa stie ce are de facut, si face.
  • Masurati nivelul de O2 din atmosfera de la serviciu, inainte si dupa aplicarea programului (presupunand ca la sfarsit, ar mai avea cine sa masoare!). O sa ramaneti surprinsi ce aer curat ati ajuns sa respirati !

Succes!

CEI 5 PASI :

  1. Line managerul consuma mult oxigen cand se agita: izolati-l in propriul birou si lasati-l sa se sufoce singur…daca e rezistent, ajutati-l…dupa ce ati scapat de el, treceti la pasul urmator.
  2.  

  3. oferiti bomboane cu rom colegilor nesuferiti…indopati-i pana remarca cineva ca beau in timpul programului…asa scapati firma de niste betivani si obtineti o atmosfera de lucru sanatoasa.
  4.  

  5. priviti Relatia, ca firul ale carui capete se afla in mainile celor 2….trageti doar de capatul vostru ..nu incercati niciodata sa il impingeti…daca aveti o foarfeca, o puteti folosi cu succes…incepeti cu taiatul de la mana celui care tine firul…apoi aruncati si capatul vostru, ca oricum nu va mai foloseste la nimic!
  6.  

  7. scaunul, creeaza omul ce sta pe el…schimbati scaunele…daca firma nu-si permite din cauza crizei, schimbati-le-ntre voi. Nu uitati sa oferiti prietenilor din birourile cu atmosfera placuta, scaunele pe care-au stat colegii vostri dificili….asa mai rezolvati inc-o problema!
  8.  

  9. Daca dupa primii patru pasi ati ramas singur, fara sef, intr-un birou cu multe scaune, incercati sa va suportati. Daca nu va iese, dati-va demisia si plecati in alta firma. Oricum locul dumneavoastră nu poate fi intr-o organizatie ce nu oferă o friendly and healthy working atmosphere!



  10. Feedback la concursul „Cum imbunatatim atmosfera de lucru la serviciu?”…21.Aprile 2009


    Multumesc Extreme Training pentru sansa oferita de a-mi exprima gandurile.

    In cateva cuvinte, sunt Florin Rau / http://www.rauflorin.ro / 48 de ani / absolvent IPG Ploiesti / HR office manager / Pasionat de Fiinta Umana si implicit de HR.


    Am participat la concurs atras de tema propusa….stiu ca a trecut timpul Liderului Unic care pretinde ca stie mai mult despre orice si are intotdeauna dreptate (asta nu inseamna ca el nu mai exista !)…stiu ca a trecut timpul Managementului de Teama….stiu ca Viitorul apartine UmanManagementului…si el, Viitorul, incepe cu o Atmosfera de lucru Placuta, Efervescenta, Stimulatoare. Il felicit pe Marian (Rujoiu) ca a avut inspiratia sa aleaga tema asta.


    Poate pe unii i-au amuzat cei 5 pasi…poate ca ei au generat doar ironie in ochii altora…poate pe altii i-a incantat povestea lor….poate ca unii au gandit:” fugi d’aici, cum sa faci asa ceva?! Tipul asta e dus Rau!”… Important este ca ei au generat reactia voastra….si, si mai important este ca suma reactiilor voastre inseamna locul I. Da, impreuna am format o echipa si am ajuns pe locul I ! Va multumesc pentru asta!


    Pentru ca premiul este un training, am ales sa particip la Modulul IV al Programului Liderul de Platina, respectiv “Leadership prin EQ si SQ (9-10 Mai). Dar sincer, premiul cel mai mare este ca V-am simtit alaturi, si ca voi intalni colegii de la Extreme Training.


    Strategia castigatoare a fost sa scriu ceva care sa placa, sau sa revolte… puteti sa credeti ca IP ul unic folosit in firma n-a ajutat la nimic?!!..hahaha….stiam ca-i am pe-ai mei de partea mea, dar trebuia sa va castig si pe Voi, cei care Nu ma stiti.


    Multumesc fiecaruia in parte pentru gandul bun daruit. Ii multumesc lui Ali Popa, cel mai puternic sustinator al meu. Multumesc Mioarei Crisan si celorlati participanti pentru atmosfera de competitie in care am evoluat impreuna.


    Sa aveti o Primavara frumoasa si sa va fie bine cu Voi si cu Ceilalti Alaturi.

Articol postat in Articole, Resurse Umane. Adresa articol Cum imbunatatim atmosfera de lucru la serviciu ?.

Impresii

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *