Numarul de bugetari

Nr. de bugetari IUL. 2023: 1.283.205 (-994 vs. IUN 2023) / (+4.517 vs. DEC. 2022) / (+95.988 vs. DEC. 2015)
Nr. de bugetari IUN. 2023: 1.284.199 (+490 vs. MAI 2023) / (+5.511 vs. DEC. 2022) / (+96.982 vs. DEC. 2015)
Nr. de bugetari MAI 2023: 1.283.709 (+4.395 vs. APR. 2023) / (+5.021 vs. DEC. 2022) / (+96.492 vs. DEC. 2015)
Nr. de bugetari APR. 2023: 1.279.314 (+2.260 vs. MART. 2023) / (+626 vs. DEC. 2022) / (+92.097 vs. DEC. 2015)
Nr. de bugetari MART. 2023 1.277.054 (-1.941 vs. IAN. 2023) / (-817 vs. DEC. 2022) / (+89.837 vs. DEC. 2015)

Gasiti mai jos Analiza detaliata*) pentru perioada IUL. 2023 – DEC. 2015.

__________
*) Analiza detaliata, cuprinde:
A)Tabele. Grafice interactive care afiseaza valori la trecerea mouseului peste serii;
B) Analize comparative raportate la 2 repere: 1) Luna curenta vs. DEC.2015, respectiv 2) Luna curenta vs. Luna anterioara.
C) LAST UPDATE: 27.09.2023

numarul-de-bugetariCONCLUZIA?
Promovand Angajarile in detrimentul Automatizarii si Digitalizarii Proceselor, politicienii consolideaza voit o Societate Primitiva care ofera servicii publice din ce in ce mai Proaste cu un Numar din ce in ce mai Mare de bugetari si cu Costuri salariale imense, Exploatand Sectorul Privat si marind Datoria Externa a tarii.
Iar Noi, prin Acceptare si Lipsa de Reactie, incurajam politicienii sa Perfectioneze aceasta Societate Primitiva!

EVOLUTIE NR. DE BUGETARI DEC. 2015 - IUL. 2023
CRESTEREA NR. DE BUGETARI
(LUNA CURENTA vs. DEC.2015)
CRESTEREA NR. DE BUGETARI
(LUNA CURENTA vs. LUNA ANTERIOARA)
REPARTIZAREA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE
BAZA DE DATE DEC.2015 - IUL. 2023
wdt_ID NR CRT INSTITUTII si AUTORITATI PUBLICE, DENUMIRE COMPLETA INSTITUTII si AUTORITATI PUBLICE, DENUMIRE SMPLIFICATA PT. GRAFIC COD ORDONATORI CREDITE NR. BUGETARI, IUL. 2023 NR. BUGETARI, IUN.2023 NR. BUGETARI, MAI 2023 NR. BUGETARI, APR. 2023 NR. BUGETARI, MART. 2023 NR. BUGETARI, IAN. 2023 NR. BUGETARI, DEC. 2022 NR. BUGETARI, NOV. 2022 NR. BUGETARI, SEPT 2022 NR. BUGETARI, AUG 2022 NR. BUGETARI, IUL 2022 NR. BUGETARI, IUN 2022 NR. BUGETARI, APR.2022 NR. BUGETARI, MART.2022 NR. BUGETARI, IULIE 2021 NR. BUGETARI, AUG. 2020 NR. BUGETARI, IUN. 2018 NR. BUGETARI, MAI 2022 NR. BUGETARI, DEC. 2015 IUN. 2018 vs. DEC.2015 AUG. 2020 vs. DEC. 2015 IUL. 2021 vs. DEC. 2015 MART. 2022 vs. DEC. 2015 APR.2022 vs. DEC. 2015 MAI.2022 vs. DEC. 2015 IUN.2022 vs. DEC. 2015 IUL.2022 vs. DEC. 2015 AUG.2022 vs. DEC. 2015 SEPT.2022 vs .DEC. 2015 NOV.2022 vs. DEC. 2015 DEC.2022 vs. DEC. 2015 IAN.2023 vs. DEC. 2015 MAR.2023 vs. DEC. 2015 APR.2023 vs. DEC. 2015 MAI.2023 vs. DEC. 2015 IUN.2023 vs. DEC. 2015 IUL.2023 vs. DEC. 2015 IUN. 2018 vs. DEC. 2015 AUG. 2020 vs. IUN. 2018 IUL. 2021 vs. AUG. 2020 MART. 2022 vs. IUL. 2021 APR. 2022 vs. MART. 2022 MAI 2022 vs. APR. 2022 IUN. 2022 vs. MAI 2022 IUL. 2022 vs. IUN. 2022 AUG.2022 vs. IUL.2022 SEPT.2022 vs. AUG.2022 NOV.2022 vs. SEPT.2022 DEC.2022 vs. NOV.2022 IAN. 2023 vs. DEC. 2022 MAR. 2023 vs. IAN. 2023 APR. 2023 vs. MAR. 2023 MAI. 2023 vs. APR. 2023 IUN. 2023 vs. MAI. 2023 IUL. 2023 vs. IUN. 2023
1 1 TOTAL, din care I.1. APC + I.2. APC + I.3. APC + I.4. APC + II.1 APL + II.2 APL 1,283,205 1,284,199 1,283,709 1,279,314 1,277,054 1,278,995 1,278,688 1,280,003 1,255,323 1,254,395 1,267,971 1,269,712 1,269,662 1,267,973 1,242,391 1,230,083 1,219,397 1,269,707 1,187,217 32,180 42,866 55,174 80,756 82,445 82,490 82,495 80,754 67,178 68,106 92,786 91,471 91,778 89,837 92,097 96,492 96,982 95,988 32,180 10,686 12,308 25,582 1,689 45 5 -1,741 -13,576 928 24,680 -1,315 307 -1,941 2,260 4,395 490 -994
2 2 I.1. APC_Administratia Prezidentiala Administratia Prezidentiala I.1. APC 290 289 284 271 272 274 274 274 278 279 281 281 280 279 257 247 258 279 211 47 36 46 68 69 68 70 70 68 67 63 63 63 61 60 73 78 79 47 -11 10 22 1 -1 2 0 -2 -1 -4 0 0 -2 -1 13 5 1
3 3 I.1. APC_Senatul Romaniei I.1. APC 883 883 885 882 880 878 878 879 879 880 883 878 875 866 858 808 830 878 825 57 60 58 58 3 -2 0
4 4 I.1. APC_Camera Deputatilor I.1. APC 1,769 1,728 1,695 1,693 1,685 1,736 1,743 1,744 1,741 1,739 1,733 1,725 1,713 1,717 1,691 1,657 1,646 1,725 1,766 -73 -71 -38 3 2 33 41
5 5 Parlament I.1. APC 2,652 2,611 2,580 2,575 2,565 2,614 2,621 2,623 2,620 2,619 2,616 2,603 2,588 2,583 2,549 2,465 2,476 2,603 2,591 -115 -126 -42 -8 -3 12 12 25 28 29 32 30 23 -26 -16 -11 20 61 -115 -11 84 34 5 15 0 13 3 1 3 -2 -7 -49 10 5 31 41
6 6 I.1. APC_Agentia Nationala de Integritate ANI I.1. APC 103 106 105 108 105 100 100 100 101 103 105 108 109 110 102 101 107 109 109 -2 -8 -7 1 0 0 -1 -4 -6 -8 -9 -9 -9 -4 -1 -4 -3 -6 -2 -6 1 8 -1 0 -1 -3 -2 -2 -1 0 0 5 3 -3 1 -3
7 7 I.1. APC_Academia Romana Academia Romana I.1. APC 3,286 3,239 3,255 3,254 3,258 3,261 3,274 3,276 3,287 3,293 3,278 3,282 3,269 3,269 3,275 3,298 3,332 3,277 3,341 -9 -43 -66 -72 -72 -64 -59 -63 -48 -54 -65 -67 -80 -83 -87 -86 -102 -55 -9 -34 -23 -6 0 8 5 -4 15 -6 -11 -2 -13 -3 -4 1 -16 47
8 8 I.1. APC_Avocatul Poporului Avocatul Poporului I.1. APC 144 146 144 142 140 143 144 144 145 145 144 144 141 142 143 146 126 144 115 11 31 28 27 26 29 29 29 30 30 29 29 28 25 27 29 31 29 11 20 -3 -1 -1 3 0 0 1 0 -1 0 -1 -3 2 2 2 -2
9 9 I.1. APC_Curtea de Conturi Curtea de Conturi I.1. APC 1,686 1,691 1,690 1,691 1,691 1,708 1,710 1,712 1,654 1,661 1,623 1,663 1,669 1,671 1,623 1,680 1,650 1,665 1,525 125 155 98 146 144 140 138 98 136 129 187 185 183 166 166 165 166 161 125 30 -57 48 -2 -4 -2 -40 38 -7 58 -2 -2 -17 0 -1 1 -5
10 10 I.1. APC_Secretariatul General al Guvernului Secret. Gen. al Guv. I.1. APC 4,914 4,763 4,817 4,851 4,841 4,875 4,910 4,941 4,984 4,972 5,013 5,038 5,022 5,009 4,734 4,394 3,036 5,003 3,164 -128 1,230 1,570 1,845 1,858 1,839 1,874 1,849 1,808 1,820 1,777 1,746 1,711 1,677 1,687 1,653 1,599 1,750 -128 1,358 340 275 13 -19 35 -25 -41 12 -43 -31 -35 -34 10 -34 -54 151
11 11 I.1. APC_Ministerul Educatiei I.1. APC 295,792 295,815 295,734 295,668 295,367 294,930 294,748 294,207 275,175 276,549 292,069 292,021 291,727 290,992 281,902 280,385 295,743 291,981 7,728
12 12 I.1. APC_Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării I.1. APC 300 300 305 303 296 288 283 277 268 259 239 196 226 241 152 0 150 183 0
13 13 I.4 APC_Invatamant Superior de Stat I.4 APC 66,723 68,220 68,153 68,341 68,178 67,953 68,169 68,499 63,871 64,547 66,115 67,662 68,059 67,411 64,779 61,666 63,479 68,191 287,893
14 14 II.1 APL_Invatamant Preuniversitar II.1 APL 5,157 5,030 4,963 4,975 4,615 4,687 4,783 4,586 4,824 4,466 4,554 4,368 4,682 4,523 1,448 1,237 1,527 4,468 69,112
15 15 Educatie (cifre cumulate) I.1. APC + I.4 APC + II.1 APL 367,972 369,365 369,155 369,287 368,456 367,858 367,983 367,569 344,138 345,821 362,977 364,247 364,694 363,167 348,281 343,288 360,899 364,823 364,733 -3,834 -21,445 -16,452 -1,566 -39 90 -486 -1,756 -18,912 -20,595 2,836 3,250 3,125 3,723 4,554 4,422 4,632 3,239 -3,834 -17,611 4,993 14,886 1,527 129 -576 -1,270 -17,156 -1,683 23,431 414 -125 598 831 -132 210 -1,393
16 16 I.1. APC_Ministerul Sanatatii I.1. APC 18,250 18,220 18,241 18,225 18,202 18,236 18,278 18,270 18,319 18,315 18,240 18,262 18,487 18,549 18,282 17,577 17,045 18,451 17,055
17 17 I.4 APC_Unitati sanitare finantate din FNUASS I.4 APC 81,408 81,155 80,968 80,626 80,862 81,176 80,349 80,431 80,487 80,090 79,470 79,695 79,644 79,612 75,631 71,252 65,718 79,436 59,594
18 18 II.2 APL_Unitati sanitare din reteaua APL II.2 APL 147,210 147,078 146,557 146,354 146,136 146,900 146,401 146,556 146,661 146,422 145,026 145,013 144,909 144,846 141,255 136,363 129,215 144,694 119,817
19 19 Sanatate (cifre cumulate) I.1. APC + I.4 APC + II.2 APL 246,868 246,453 245,766 245,205 245,200 246,312 245,028 245,257 245,467 244,827 242,736 242,970 243,040 243,007 235,168 225,192 211,978 242,581 196,466 15,512 28,726 38,702 46,541 46,574 46,115 46,504 46,270 48,361 49,001 48,791 48,562 49,846 48,734 48,739 49,300 49,987 50,402 15,512 13,214 9,976 7,839 33 -459 389 -234 2,091 640 -210 -229 1,284 -1,112 5 561 687 415
20 20 I.1. APC_Ministerul Justitiei I.1. APC 2,722 2,723 2,726 2,730 2,738 2,669 16,695 16,715 16,801 16,832 16,861 16,864 16,941 16,949 16,641 16,660 16,709 16,873 16,274
21 21 I.1. APC_Ministerul Public I.1. APC 6,040 6,020 6,068 6,081 6,098 6,119 6,128 6,137 6,147 6,152 6,165 6,183 6,194 6,180 6,170 6,197 6,250 6,141 5,974
22 22 I.1. APC_CSM+Inspectia Judiciara I.1. APC 608 608 608 596 590 591 590 606 449 446 440 444 452 447 451 444 394 446 406
23 23 I.1. APC_Inalta Curte de Casatie si Justitie I.1. APC 14,295 14,344 14,342 14,356 14,236 14,439 536 535 528 531 532 535 540 543 531 518 511 537 484
24 24 I.1. APC_Curtea Constitutionala I.1. APC 93 92 90 91 92 92 94 94 94 94 95 97 96 93 95 94 92 96 97
25 25 Justitie (cifre cumulate) I.1. APC 23,758 23,787 23,834 23,854 23,754 23,910 24,043 24,087 24,019 24,055 24,093 24,123 24,223 24,212 23,888 23,913 23,956 24,093 23,235 721 678 653 977 988 858 888 858 820 784 852 808 675 519 619 599 552 523 721 -43 -25 324 11 -130 30 -30 -38 -36 68 -44 -133 -156 100 -20 -47 -29
26 26 I.1. APC_Ministerul Afacerilor Externe MAE I.1. APC 2,110 2,141 2,139 2,136 2,082 2,015 2,008 1,935 1,940 1,963 2,030 2,033 2,042 2,042 2,022 2,126 2,463 2,042 2,225 238 -99 -203 -183 -183 -183 -192 -195 -262 -285 -290 -217 -210 -143 -89 -86 -84 -115 238 -337 -104 20 0 0 -9 -3 -67 -23 -5 73 7 67 54 3 2 -31
27 27 I.1. APC_Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei Min. Dezvoltarii I.1. APC 799 798 826 825 827 1,005 980 974 986 997 979 979 964 963 948 959 953 978 1,008 -55 -49 -60 -45 -44 -30 -29 -29 -11 -22 -34 -28 -3 -181 -183 -182 -210 -209 -55 6 -11 15 1 14 1 0 18 -11 -12 6 25 -178 -2 1 -28 1
28 28 I.1. APC_Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene Min. Proiectelor Europene I.1. APC 1,879 1,859 1,879 1,869 1,832 1,581 1,560 1,568 1,541 1,431 1,362 1,340 1,345 1,346 1,339 1,343 1,288 1,351 898 390 445 441 448 447 453 442 464 533 643 670 662 683 934 971 981 961 981 390 55 -4 7 -1 6 -11 22 69 110 27 -8 21 251 37 10 -20 20
29 29 I.1. APC_Ministerul Finantelor MF I.1. APC 24,910 24,888 24,847 24,780 24,695 24,779 24,830 24,861 24,869 24,587 24,412 24,338 24,443 24,323 24,468 24,851 26,086 24,379 26,544 -458 -1,693 -2,076 -2,221 -2,101 -2,165 -2,206 -2,132 -1,957 -1,675 -1,683 -1,714 -1,765 -1,849 -1,764 -1,697 -1,656 -1,634 -458 -1,235 -383 -145 120 -64 -41 74 175 282 -8 -31 -51 -84 85 67 41 22
30 30 I.1. APC_Ministerul Apararii Nationale MAPN I.1. APC 70,743 71,129 72,288 72,037 71,989 73,387 73,410 74,276 74,637 73,996 73,283 73,652 74,445 74,761 74,374 74,070 71,747 74,018 74,398 -2,651 -328 -24 363 47 -380 -746 -1,115 -402 239 -122 -988 -1,011 -2,409 -2,361 -2,110 -3,269 -3,655 -2,651 2,323 304 387 -316 -427 -366 -369 713 641 -361 -866 -23 -1,398 48 251 -1,159 -386
31 31 I.1. APC_Ministerul Afacerilor Interne MAI I.1. APC 125,935 126,122 126,835 125,184 125,184 125,548 125,668 125,370 123,228 123,278 123,761 123,753 123,485 123,347 122,473 126,398 124,782 123,996 133,191 -8,409 -6,793 -10,718 -9,844 -9,706 -9,195 -9,438 -9,430 -9,913 -9,963 -7,821 -7,523 -7,643 -8,007 -8,007 -6,356 -7,069 -7,256 -8,409 1,616 -3,925 874 138 511 -243 8 -483 -50 2,142 298 -120 -364 0 1,651 -713 -187
32 32 I.1. APC_Serviciul de Protectie si Paza SPP I.1. APC 1,415 1,429 1,429 1,407 1,410 1,442 1,456 1,456 1,465 1,452 1,424 1,419 1,415 1,414 1,362 1,405 1,467 1,416 1,529 -62 -124 -167 -115 -114 -113 -110 -105 -77 -64 -73 -73 -87 -119 -122 -100 -100 -114 -62 -62 -43 52 1 1 3 5 28 13 -9 0 -14 -32 -3 22 0 -14
33 33 I.1. APC_Serviciul de Telecomunicatii Speciale STS I.1. APC 3,041 2,992 2,977 2,966 2,969 2,982 2,978 2,958 2,983 2,984 2,969 2,963 2,943 2,910 2,768 2,736 2,550 2,960 2,729 -179 7 39 181 214 231 234 240 255 254 229 249 253 240 237 248 263 312 -179 186 32 142 33 17 3 6 15 -1 -25 20 4 -13 -3 11 15 49
34 34 I.1. APC_Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale Min. Agriculturii I.1. APC 5,853 5,873 5,872 5,876 5,881 5,874 5,879 5,894 5,907 5,900 5,863 5,864 5,861 5,869 5,860 5,935 5,864 5,864 6,322 -458 -387 -462 -453 -461 -458 -458 -459 -422 -415 -428 -443 -448 -441 -446 -450 -449 -469 -458 71 -75 9 -8 3 0 -1 37 7 -13 -15 -5 7 -5 -4 1 -20
35 35 I.1. APC_Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor Min. Mediului I.1. APC 3,418 3,421 3,425 3,402 3,393 3,378 3,330 3,339 3,327 3,296 3,281 3,261 3,248 3,246 3,256 3,361 3,523 3,243 3,429 94 -68 -173 -183 -181 -186 -168 -148 -133 -102 -90 -99 -51 -36 -27 -4 -8 -11 94 -162 -105 -10 2 -5 18 20 15 31 12 -9 48 15 9 23 -4 -3
36 36 I.1. APC_Ministerul Muncii si Protectiei Sociale Min. Muncii I.1. APC 4,052 4,043 4,065 4,060 4,052 4,053 4,064 4,073 4,081 4,045 4,022 4,011 3,974 3,926 3,980 4,016 3,972 4,005 4,500 -528 -484 -520 -574 -526 -495 -489 -478 -455 -419 -427 -436 -447 -448 -440 -435 -457 -448 -528 44 -36 -54 48 31 6 11 23 36 -8 -9 -11 -1 8 5 -22 9
37 37 I.1. APC_Alte Ministere si Institutii Alte ministere si Institutii I.1. APC 5,794 5,950 6,834 5,997 6,000 6,024 6,015 6,007 6,038 5,922 5,854 5,765 5,730 5,712 5,350 5,340 6,000 5,735 5,285 715 55 65 427 445 450 480 569 637 753 722 730 739 715 712 664 665 509 715 -660 10 362 18 5 30 89 68 116 -31 8 9 -24 -3 -48 1 -156
38 38 I.2. APC_Institutii finantate din Bugetele Asigurarilor Sociale I.2. APC_Institutii finantate din BAS I.2 APC 9,167 9,172 9,193 8,236 8,242 8,225 8,271 8,279 8,317 8,328 8,316 9,297 9,307 9,310 8,081 8,237 8,247 9,303 8,462 -215 -225 -381 848 845 841 835 -146 -134 -145 -183 -191 -237 -220 -226 731 710 705 -215 -10 -156 1,229 -3 -4 -6 -981 12 -11 -38 -8 -46 17 -6 957 -21 -5
39 39 I.3 APC_subventionate din Bugetul de Stat + Bugetul Asig. Pt Somaj I.3 APC_subventionate din BS + BA Somaj I.3 APC 43,687 43,669 43,510 43,429 43,446 43,631 43,826 43,980 44,132 43,845 43,807 43,751 43,855 43,833 42,260 42,470 41,647 43,853 39,306 2,341 3,164 2,954 4,527 4,549 4,547 4,445 4,501 4,539 4,826 4,674 4,520 4,325 4,140 4,123 4,204 4,363 4,381 2,341 823 -210 1,573 22 -2 -102 56 38 287 -152 -154 -195 -185 -17 81 159 18
40 40 I.4 APC_Alte Institutii finantate integral din venituri proprii I.4 APC_Alte Institutii (VP) I.4 APC 14,427 14,499 14,450 14,280 14,255 14,333 14,411 14,406 14,473 14,482 14,994 14,891 14,890 14,487 14,610 14,857 14,488 14,890 14,980 -492 -123 -370 -493 -90 -90 -89 14 -498 -507 -574 -569 -647 -725 -700 -530 -481 -553 -492 369 -247 -123 403 0 1 103 -512 -9 -67 5 -78 -78 25 170 49 -72
41 41 II.1 APL_Autoritati Executive Locale II.1 APL_Autoritati Executive Locale II.1 APL 280,302 279,627 278,469 277,861 276,867 276,368 276,517 277,120 277,115 276,631 275,508 274,769 273,690 274,056 276,670 274,643 263,113 274,109 233,549 29,564 41,094 43,121 40,507 40,141 40,560 41,220 41,959 43,082 43,566 43,571 42,968 42,819 43,318 44,312 44,920 46,078 46,753 29,564 11,530 2,027 -2,614 -366 419 660 739 1,123 484 5 -603 -149 499 994 608 1,158 675
42 42 II.2 APL_Alte Institutii finantate integral sau partial din venituri proprii II.2 APL_Alte Institutii (integral sau partial din VP) II.2 APL 34,000 34,137 33,926 33,731 33,648 33,315 33,398 33,524 33,591 33,483 33,240 33,167 32,990 32,979 32,550 32,612 33,389 32,988 33,372 17 -760 -822 -393 -382 -384 -205 -132 111 219 152 26 -57 276 359 554 765 628 17 -777 -62 429 11 -2 179 73 243 108 -67 -126 -83 333 83 195 211 -137
NR CRT INSTITUTII si AUTORITATI PUBLICE, DENUMIRE COMPLETA INSTITUTII si AUTORITATI PUBLICE, DENUMIRE SMPLIFICATA PT. GRAFIC COD ORDONATORI CREDITE NR. BUGETARI, IUL. 2023 NR. BUGETARI, IUN.2023 NR. BUGETARI, MAI 2023 NR. BUGETARI, APR. 2023 NR. BUGETARI, MART. 2023 NR. BUGETARI, IAN. 2023 NR. BUGETARI, DEC. 2022 NR. BUGETARI, NOV. 2022 NR. BUGETARI, SEPT 2022 NR. BUGETARI, AUG 2022 NR. BUGETARI, IUL 2022 NR. BUGETARI, IUN 2022 NR. BUGETARI, APR.2022 NR. BUGETARI, MART.2022 NR. BUGETARI, IULIE 2021 NR. BUGETARI, AUG. 2020 NR. BUGETARI, IUN. 2018 NR. BUGETARI, MAI 2022 NR. BUGETARI, DEC. 2015 IUN. 2018 vs. DEC.2015 AUG. 2020 vs. DEC. 2015 IUL. 2021 vs. DEC. 2015 MART. 2022 vs. DEC. 2015 APR.2022 vs. DEC. 2015 MAI.2022 vs. DEC. 2015 IUN.2022 vs. DEC. 2015 IUL.2022 vs. DEC. 2015 AUG.2022 vs. DEC. 2015 SEPT.2022 vs .DEC. 2015 NOV.2022 vs. DEC. 2015 DEC.2022 vs. DEC. 2015 IAN.2023 vs. DEC. 2015 MAR.2023 vs. DEC. 2015 APR.2023 vs. DEC. 2015 MAI.2023 vs. DEC. 2015 IUN.2023 vs. DEC. 2015 IUL.2023 vs. DEC. 2015 IUN. 2018 vs. DEC. 2015 AUG. 2020 vs. IUN. 2018 IUL. 2021 vs. AUG. 2020 MART. 2022 vs. IUL. 2021 APR. 2022 vs. MART. 2022 MAI 2022 vs. APR. 2022 IUN. 2022 vs. MAI 2022 IUL. 2022 vs. IUN. 2022 AUG.2022 vs. IUL.2022 SEPT.2022 vs. AUG.2022 NOV.2022 vs. SEPT.2022 DEC.2022 vs. NOV.2022 IAN. 2023 vs. DEC. 2022 MAR. 2023 vs. IAN. 2023 APR. 2023 vs. MAR. 2023 MAI. 2023 vs. APR. 2023 IUN. 2023 vs. MAI. 2023 IUL. 2023 vs. IUN. 2023

11. Numarul de Bugetari din IULIE 2023

NR. DE BUGETARI din IULIE 2023
Potrivit Ministerului de Finante, in luna IULIE2023 existau 1.283.205 bugetari.
In loc sa restructureze masiv institutiile pentru a incuraja competenta si a diminua cheltuielile uriase cu salariile, guvernantii mimeaza restructurarea, adancesc incompetenta si deficitul bugetar, aruncand povara asupra sectorului privat prin noi taxe si cresterea datoriei externe a tarii
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE
IUL. 2023
TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN IUL. 2023
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 367.972 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 280.302 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 246.868 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 125.935 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 70.743 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.687 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.6% din cele 1.283.205 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
IUL. 2023 vs. DEC.2015 IUL. 2023 vs. IUN. 2023
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din IUL. 2023 a crescut cu + 95.988

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+50.402);
2) Autoritatile Executive Locale (+46.753);
3) Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj (+4.381).
In Topul Scaderii conduce MAI (-7.256).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la IUN. 2023, numarul de bugetari din IUL. 2023 a scazut cu 994 persoane.

In Top 3 al Scaderii :
1) Educatia (-1.393);
2) MApN (-386);
3) MAI (-187).
Cu Cresteri mai mari apar Autoritatile Executive Locale (+675) si Sanatatea (+415).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

12. Numarul de Bugetari din IUNIE 2023

NR. DE BUGETARI din IUNIE 2023
Potrivit Ministerului de Finante, in luna IUNIE 2023 existau 1.284.199 bugetari.
In loc sa restructureze masiv institutiile pentru a incuraja competenta si a diminua cheltuielile uriase cu salariile, guvernantii mimeaza restructurarea, adancesc incompetenta si deficitul bugetar, aruncand povara asupra sectorului privat prin noi taxe si cresterea datoriei externe a tarii.

Iata cateva cifre comparative pentru luna IUNIE 2023:
+ 490 bugetari vs. MAI 2023
+ 4.885 bugetari vs. APR 2023
+ 5.511 bugetari vs. DEC. 2022
+ 96.982 bugetar vs. DEC. 2015

Gasiti mai jos analiza detaliata a numarului de bugetari din IUN. 2023 la nivel de institutii si autoritati publice.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE
IUN 2023
TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN IUN 2023
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 369.365 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 279.627 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 246.453 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 126.122 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 71.129 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.669 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.6% din cele 1.283.709 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
IUN 2023 vs. DEC.2015 IUN 2023 vs. MAI 2023
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din IUN 2023 a crescut cu + 96.982

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+49.987);
2) Autoritatile Executive Locale (+46.078);
3) Educatia (+4.632).
In Topul Scaderii conduce MAI (-7.069).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la MAI 2023, numarul de bugetari din IUN. 2023 a crescut cu +490 persoane.

In Top 3 al Cresterii :
1) Autoritati Executive Locale (+ 1.158);
2) Sanatate (+687);
3) Alte institutii din Autoritatile Publice Locate finantate integral sau partial din venituri proprii (+211).
Cu Scaderi mai mari apar MApN (-1.159) si MAI (-713).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

13. Numarul de Bugetari din MAI 2023

NR. DE BUGETARI din MAI 2023
Potrivit Ministerului de Finante, in luna MAI 2023 existau 1.283.709 bugetari. In loc sa restructureze masiv institutiile pentru a incuraja competenta si a diminua cheltuielile imense cu salariile, guvernantii mimeaza restructurarea, adancind incompetenta si datoria externa a tarii.

Iata cateva cifre comparative pentru luna MAI 2023:
+ 4.395 bugetari vs. APR. 2023;
+ 5.021 bugetari vs. DEC. 2022;
+ 96.492 bugetari vs. DEC. 2015;

Gasiti mai jos analiza detaliata a numarului de bugetari din MAI 2023 la nivel de institutii si autoritati publice.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - MAI 2023 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN MAI 2023
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 369.155 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 278.469 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 245.766 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 126.835 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 72.288 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.510 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.6% din cele 1.283.709 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
MAI 2023 vs. DEC.2015 MAI 2023 vs. APR. 2023
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din MAI 2023 a crescut cu + 96.492

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+49.300);
2) Autoritatile Executive Locale (+44.920);
3) Educatia (+4.422).
In Topul Scaderii conduce MAI (-6.356).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la APR.2023, numarul de bugetari din MAI 2023 a crescut cu +4.395 persoane.

In Top 3 al Cresterii :
1) MAI (+ 1.651);
2) Institutii finantate din Bugetele Asigurarilor Sociale (+957);
3) Autoritati Executive Locale (+608).
Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

14. Numarul de Bugetari din APR. 2023

NR. DE BUGETARI din APR. 2023
Potrivit Ministerului de Finante, in luna APR. 2023 existau 1.279.314 bugetari. In loc sa restructureze masiv institutiile pentru a incuraja competenta si a diminua cheltuielile imense cu salariile, guvernantii mimeaza restructurarea, adancind incompetenta si datoria externa a tarii.

Iata cateva cifre comparative:
+ 92.097 bugetari in APR. 2023 fata de DEC. 2015;
+2.260 bugetari in APR. 2023 fata de MART. 2023.

Gasiti mai jos analiza detaliata a numarului de bugetari din APR. 2023 la nivel de institutii si autoritati publice.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - APR.2023 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN APR.2023
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 369.287 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 277.861 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 245.205 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 125.184 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 72.037 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.429 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.6% din cele 1.279.314 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
APR. 2023 vs. DEC.2015 APR. 2023 vs. MART. 2023
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din APR. 2023 a crescut cu + 92.097

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+48.739);
2) Autoritatile Executive Locale (+43.312);
3) Educatia (+4.554).
In Topul Scaderii conduce MAI (-8.007).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la MART.2023, numarul de bugetari din APR.2023 a crescut cu +2.260 persoane.

In Top 3 al Cresterii :
1) Autoritatile Executive Locale (+ 994);
2) Educatia (+831);
3) Justitia (+100).
Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

15. Numarul de Bugetari din MART. 2023

NR. DE BUGETARI din MART. 2023
Potrivit Ministerului de Finante, in luna MART. 2023 existau 1.277.054 bugetari. In loc sa restructureze masiv institutiile pentru a incuraja competenta si a diminua cheltuielile imense cu salariile, guvernantii mimeaza restructurarea, adancind incompetenta si datoria externa a tarii.

Iata cateva cifre comparative:
+ 89.837 bugetari in MART. 2023 fata de DEC. 2015;
- 1.941 bugetari in MART. 2023 fata de IAN. 2023.

Gasiti mai jos analiza detaliata a numarului de bugetari din MART. 2023 la nivel de institutii si autoritati publice.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - MART.2023 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN MART.2023
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 368.456 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 276.867 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 245.200 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 125.184 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 71.989 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.446 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.6% din cele 1.277.054 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
MART. 2023 vs. DEC.2015 MART. 2023 vs. IAN. 2023
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din MART. 2023 a crescut cu + 89.837

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+48.734);
2) Autoritatile Executive Locale (+43.318);
3) Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru somaj (+4.140).
In Topul Scaderii conduce MAI (-8.007).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la IAN.2023, numarul de bugetari din MART.2023 a scazut cu - 1.941 persoane.

In Top 3 al Scaderii :
1) MApN (- 1.398);
2) Sanatatea (-1.112);
3) MAI (-364).

In Topul Cresterii se regasesc: Educatia (+ 598), Autoritatile Executive Locale (+ 499) si Alte institutii APL finantate integral sau partial din venituri proprii (+ 333).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

16. Numarul de Bugetari din IAN. 2023

NR. DE BUGETARI din IAN. 2023
Potrivit Ministerului de Finante, in luna IAN 2023 existau 1.278.995 bugetari. In loc sa restructureze institutiile pentru a incuraja competenta si a diminua cheltuielile imense cu salariile, guvernantii continua angajarile, adancind incompetenta si datoria externa a tarii.

Iata cateva cifre comparative:
+ 91.778 bugetari in IAN. 2023 fata de DEC. 2015;
+ 11.022 bugetari in IAN. 2023 fata de MART. 2022;
+ 307 bugetari in IAN. 2023 fata de DEC. 2022.

Gasiti mai jos analiza detaliata a numarului de bugetari din IAN. 2023 la nivel de institutii si autoritati publice.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - IAN.2023 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN IAN.2023
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 367.858 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 276.368 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 246.312 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 125.548 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 73.387 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.631 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.6% din cele 1.278.955 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
IAN. 2023 vs. DEC.2015 IAN. 2023 vs. DEC. 2022
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din IAN. 2023 a crescut cu + 91.778

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+49.846);
2) Autoritatile Executive Locale (+42.819);
3) Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru somaj (+4.325).
In Topul Scaderii conduce MAI (-7.643).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la DEC.2022, numarul de bugetari din IAN.2023 a crescut cu + 307 persoane.

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+ 1.284);
2) ministerul Mediului (+48);
3) Ministerul Dezvoltarii (+25).

In Topul scaderii se regasesc Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj (-195), Autoritatile Executive Locale (-149) si Justitie (-133).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

17. Numarul de Bugetari din DEC. 2022

NR. DE BUGETARI DEC. 2022
Potrivit Ministerului de Finante, in luna DEC. 2022 existau 1.278.688 bugetari, cu + 91.471 mai multi decat in DEC.2015 si cu -1.315 mai putin decat in NOV. 2022.
Gasiti mai jos analiza detaliata a numericului pe DEC.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - DEC.2022 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN DEC.2022
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 367.983 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 276.517 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 245.028 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 125.668 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 73.410 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.826 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.6% din cele 1.278.688 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
DEC. 2022 vs. DEC.2015 DEC. 2022 vs. NOV. 2022
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din DEC.2022 a crescut cu + 91.471

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+48.562);
2) Autoritatile Executive Locale (+42.968);
3) Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru somaj (+4.520).
In Topul Scaderii conduce MAI (-7.523).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la NOV.2022, numarul de bugetari din DEC.2022 a scazut cu - 1.315.

In Top 3 al Cresterii :
1) Educatia (+414);
2) MAI (+298);
3) Ministerul Afacerilor Externe (+73).

In Topul scaderii se regasesc MApN (-866), Autoritatile Executive Locale (-603) si Sanatatea (-229).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

18. Numarul de Bugetari din NOV. 2022

NR. DE BUGETARI NOV. 2022
Potrivit Ministerului de Finante, in luna NOV.2022 existau 1.280.003 bugetari, cu + 92.786 mai multi decat in DEC.2015 si cu +24.680 mai multi decat in SEPT. 2022.
Gasiti mai jos analiza detaliata a numericului pe NOV
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - NOV.2022 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN NOV.2022
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 367.569 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 277.120 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 245.257 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 125.370 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 74.276 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.980 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.3% din cele 1.280.003 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
NOV. 2022 vs. DEC.2015 NOV. 2022 vs. SEPT. 2022
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din NOV.2022 a crescut cu + 92.786.

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+48.791);
2) Autoritatile Executive Locale (+43.571);
3) Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru somaj (+4.674).
In Topul Scaderii conduce MAI (-7.821).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.
Raportat la SEPT.2022, numarul de bugetari din NOV.2022 a crescut cu + 24.680.

In Top 3 al Cresterii :
1) Educatia (+23.431 - ma intreb daca nu este o eroare de raportare!);
2) MAI (+2.142);
3) Justitie (+68).

In Topul scaderii se regaseste MApN (-361).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

Cresterea SEPT.2022 v. AUG. 2022 dovedeste Incompetenta de legiferare si Dispretul guvernului fata de propriile reguli.
Practic, ei calca in picioare OUG 80/2022 publicata in MOR 593/17.06.2022 prin care suspendau temporar angajarile la stat in perioada 1.07-31.12.2022 (cu exceptia posturilor unice).

19. Numarul de Bugetari din SEPT. 2022

NR. DE BUGETARI SEPT. 2022
Potrivit Ministerului de Finante, in luna SEPT.2022 existau 1.255.323 bugetari, cu + 68.106 mai multi decat in DEC.2015 si cu +928 mai multi decat in AUG. 2022.
Gasiti mai jos analiza detaliata a numericului pe SEPT.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - SEPT.2022 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN SEPT.2022
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 344.138 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 277.115 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 245.467 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 123.228 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 74.637 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 44.132 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.3% din cele 1.255.323 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romani
SEPT. 2022 vs. DEC.2015 SEPT. 2022 vs. AUG. 2022
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din SEPT.2022 a crescut cu + 68.106.

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+49.001);
2) Autoritatile Executive Locale (+43.566);
3) Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru somaj (+4.826).
In Topul Scaderii conduce Educatia (-20.595).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

Veti putea remarca de exemplu:
1) Cresterea numarului de posturi din Administratia Prezidentiala cu 32% (+67 posturi ocupate) - reflecta ipocrizie, nepasare si dispret.
2) Cresterea numarului de posturi din Secretariatul General al Guvernului cu 57.5% (+1820 posturi ocupate!) – reflecta ipocrizie, inconstienta si dispret absolut fata de contribuabilii din mediul privat care trebuie sa sutina din ce in ce mai multi incompetenti la Secretariatul General al Guvernului!
3)Cresterea numarului de posturi la Justitie cu 3.3% (+784 posturi ocupate!) – da, vorbim despre super-justitia care a ingropat dosarul Revolutiei Romane, dosarul Mineriadei si dosarul "10 August", despre super-justitia care a salvat recent de raspundere toti plagiatorii care conduc aceasta tara, despre super-justitia care beneficiaza de pensii speciale nesimtite fara nicio legatura cu contributivitatea, suportate din Bugetul de Stat.
Raportat la AUG.2022, numarul de bugetari din SEPT.2022 a crescut cu + 928.

In Top 3 al Cresterii :
1) MApN (+641);
2) Sanatatea (+640);
3) Autoritatile Executive Locale (+484).

In Topul scaderii se regaseste Educatia (-1.683).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

Cresterea SEPT.2022 v. AUG. 2022 dovedeste Incompetenta de legiferare si Dispretul guvernului fata de propriile reguli.
Practic, ei calca in picioare OUG 80/2022 publicata in MOR 593/17.06.2022 prin care suspendau temporar angajarile la stat in perioada 1.07-31.12.2022 (cu exceptia posturilor unice).

110. Numarul de Bugetari din AUG. 2022

NR. DE BUGETARI AUG. 2022
Potrivit Ministerului de Finante, in luna AUG.2022 existau 1.254.395 bugetari, cu + 67.178 mai multi decat in DEC.2015 si cu 13.576 mai putini decat in IUL. 2022.
Gasiti mai jos analiza detaliata a numericului.
DISTRIBUTIA BUGETARILOR PE INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE - AUG.2022 TOP 6 INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE CU CEI MAI MULTI BUGETARI IN AUG.2022
Din Grafic rezulta ca in TOP 6 Institutii si Autoritati Publice cu cei mai multi bugetari se situeaza:
1. Educatia: 345.821 posturi (macinata de subfinantare, lipsa de viziune si slaba pregatire a cadrelor didactice, sitemul de Educatie pregateste pe banda rulanta Analfabeti Functionali fara nicio sansa in Piata Fortei de Munca si Economia Reala);
2. Autoritatile Executive Locale: 276.631 posturi (preocupate de grija insuficientei bugetelor locale pentru asigurarea salariilor marite discretionar la nivel local, AEL nu fac nimic pentru imbunatatirea conditiilor de mediu si viata la nivelul comunitatilor locale);
3. Sanatatea: 244.827 posturi (aflat in pragul dezastrului din cauza lipsei de viziune, a subfinantarii cronice si lipsei de investitii, a numirilor politice, Sistemul de Sanatate nu poate oferi serviciile de baza necesare unei populatii din ce in ce mai imbatranita si bolnava. Este un sistem care nu poate asigura sanatatea Fortei de Munca, reducandu-i acesteia sansele de a lucra pana la o varsta mai inaintata);
4. Ministerul Afacerilor Interne (MAI): 123.278 posturi (un sistem macinat de subfinantare, de promovari politice, de lipsa dotarilor elementare, de inexistenta programelor de dezvoltare continua si de slaba calitate a personalului recrutat in graba din surse externe. Un sistem care straneste indignare prin lipsa de profesionism si tact);
5. Ministerul Apararii Nationale (MApN): 73.996 posturi (sistem anacronic, care consuma cei 2% din PIB pentru salarii si achizitii de echipamente la mana a 2a iesite la pensie din alte tari);
6. Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj: 43.845 persoane
Insumate, cifrele TOP 6 reprezinta 88.4% din cele 1.254.395 de posturi totale ocupate in Institutiile si Autoritatile Publice din Romania
AUG. 2022 vs. DEC.2015 AUG. 2022 vs. IUL. 2022
Raportat la DEC.2015, numarul de bugetari din AUG.2022 a crescut cu + 67.178.

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+48.361);
2) Autoritatile Executive Locale (+43.082);
3) Institutiile din Administratia Publica Centrala subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru somaj (+4.539).
In Topul Scaderii conduce Educatia (-18.912).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

Veti putea remarca de exemplu:
1) Cresterea numarului de posturi din Administratia Prezidentiala cu 32% (+68 posturi ocupate) - reflecta ipocrizie, nepasare si dispret.
2) Cresterea numarului de posturi din Secretariatul General al Guvernului cu 57% (+1808 posturi ocupate!) – reflecta ipocrizie, inconstienta si dispret absolut fata de contribuabilii din mediul privat care trebuie sa sutina din ce in ce mai multi incompetenti la Secretariatul General al Guvernului!
3)Cresterea numarului de posturi la Justitie cu 4% (+820 posturi ocupate!) – da, vorbim despre super-justitia care a ingropat dosarul Revolutiei Romane, dosarul Mineriadei si dosarul "10 August", despre super-justitia care a salvat recent de raspundere toti plagiatorii care conduc aceasta tara, despre super-justitia care beneficiaza de pensii speciale nesimtite fara nicio legatura cu contributivitatea, suportate din Bugetul de Stat.
Raportat la IUL.2022, numarul de bugetari din AUG.2022 a scazut cu - 13.576.

In Topul scaderii se regaseste Educatia (-17.156)

In Top 3 al Cresterii :
1) Sanatatea (+2.091);
2) Autoritatile Executive Locale (+1.123);
3) MApN (+713).

Intrucat intervalul de crestere este foarte larg si aplatizeaza reprezentarea grafica, pentru a analiza comportamentul institutiilor publice va incurajez sa treceti mouse-ul peste fiecare pozitie din grafic.

Scaderea numarului de bugetari din AUG.2022 fata de IULIE 2022 nu se datoreaza restructurarii Institutiilor si Autoritatilor Publice ci interzicerii angajarilor prin OUG 80/2022 privind reglementarea unor masuri in domeniul ocuparii posturilor in sectorul bugetar. Publicata in MOR 593/17.06.2022 (pentru perioada 1.07-31.12.2022, in institutiile si autoritatile publice si institutiile publice locale se suspenda ocuparea prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporar vacante, cu exceptia posturilor unice). Evident, ulterior au aparut derogarile.

2. Structura Administratiei si regulile de grupare a activitatilor

Gasiti mai jos structura Administratiei si modul de grupare a activitatilor.

STRUCTURA ADMINISTRATIEI REGULI PRIVIND GRUPAREA ACTIVITATILOR
Administratia cuprinde urmatoarele 2 mari categorii:
I. Administratia Publica Centrala (APC) si II. Administratia Publica Locala (APL).
Repartizarea Institutiilor si Autoritatilor Publice dupa Ordonatorii de Credite in cadrul APC/APL este redata mai jos:
A) Intrucat Educatia si Sanatatea apar atat in APC cat si in APL, pentru analiza si reprezentare grafica am cumulat numarul de posturi ocupate.
B)Dat fiind numarul mare de Institutii si Autoritati Publice, pentru simplificarea reprezentarii grafice am cumulat numarul de posturi pentru "Justitie" si "Alte ministere si institutii" .
C)Tabelul contine si semnificatia abrevierilor utilizate pentru denumirea unor Institutii si Autorizati Publice in Grafic.
INSTITUTII SI AUTORITATI PUBLICE COD ORDONATORI CREDITE
TOTAL, din care I.1. APC + I.2. APC + I.3. APC +  I.4. APC +  II.1 APL + II.2 APL
I. ADMINISTRATIE PUBLICA CENTRALA (APC) TOTAL, din care: I.1. APC + I.2. APC + I.3. APC +  I.4. APC 
1. Institutii finantate integral din Bugetul de Stat I.1 APC
2. Institutii finantate integral din Bugetele Asigurarilor Sociale I.2 APC
3. Institutii subventionate din Bugetul de Stat si Bugetul Asigurarilor pentru Somaj 1.3 APC
4. Institutii finantate integral din venituri proprii, din care 1.4 APC
Unitati sanitare finantate din FNUASS
Unitatile de invatamant superior de stat
Alte institutii
 
II. ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA (APL), TOTAL din care  II.1 APL + II.2 APL
1. Institutii finantate integral din Bugetele Locale, din care II.1 APL
Unitati de Invatamant Preuniversitar
Autoritati Executive Locale
 
2. Institutii finantate integral sau partial din venituri proprii, din care II.2 APL
Unitati Sanitare din Reteaua Sanitara a Autoritatilor Locale
Alte institutii
 

3. Mediul Privat vs. Bugetari

In timp ce companiile private isi reduc continuu numarul de angajati si investesc masiv in Digitalizare si Preluarea Proceselor si Deciziilor de catre Inteligenta Artificiala (AI), Institutiile si Autoritatile Publice raman incremenite in trecut, angajand din ce in ce mai multi bugetari si oferind servicii din ce in ce mai proaste.

Daca existentul de 1.278.688 persoane din DEC. 2022 sau plusul de +91.471 bugetari nou angajati din Dec.2015 pana in DEC.2022 nu vi se par mari, atunci priviti Evolutia Numericului si Realizarile dintr-o firma privata** cu 8.000 de Specialisti competenti si motivati vs. Evolutia din Institutiile si Autoritatile Publice cu culturi organizationale primitive (analiza facuta la nivelul lunii Martie 2022 – vizionati in full screen).

______________________________
** Am ales OMV Petrom ca exemplu, incurajat de: a) transparenta companiei asupra Activitatii si Rezultatelor / b) Cultura organizationala bazata pe Valori, Performanta, Dezvoltare si Rezultate / c) Contributia semnificativa la Bugetul de Stat / d) Contributia semnificativa la dezvoltarea societatii prin proiecte de Responsabilitate Sociala recunoscute si premiate.

4. Raportarile ministerului de Finante

Analiza se bazeaza pe datele oficiale publicate de ministerul Finantelor:

posturi ocupate in institutii si autoritati publice_IUN. 2023.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_MAI 2023.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_APR 2023.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_MART 2023.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_IAN 2023.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_DEC 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_NOV 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_SEPT 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_AUG 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_IULIE 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_IUNIE 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_MAI 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_APR 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_MART 2022.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_IULIE 2021.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_AUG 2020.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_IUNIE 2018.pdf
posturi ocupate in institutii si autoritati publice_DEC 2015.pdf