Ganduri

Merge si asa!

Cand doresc un produs / serviciu nou, ma informez, apoi apelez la firme specializate, sperand intr-un suport competent, acordat cu onestitate, promptitudine si amabilitate.
Optimismul innascut si afirmatia „ Clientul nostru, stapanul nostru”, ma fac sa uit experientele neplacute, sa sper si sa ma indrept increzator spre firma aleasa sa-mi implineasca visul. Poate de data asta….


Pana acum, de cele mai multe ori am fost deceptionat de calitatea serviciilor oferite. Daca pe net lucrurile pareau roz, cand ajungeam, dadeam invariabil peste angajati care inafara de pret, nu stiau mare lucru. Ma simteam incurcat de incompetenta si nepasarea lor. Urmau pe rand feedbackul de rigoare, incercarea in alta parte, nemultumirea data de diferenta realitate Existenta-realitate Construita.


Cand mi-am schimbat batranul Toshiba c-un Lenovo, „Specialistul” a verificat stocul, a plecat dupa laptop, s-a intors dupa o jumatate de ora fara (!) spunand ca cel expus este ultimul. Am acceptat sa-l iau… am asteptat inca vreo zece minute sa-mi aduca cutia cu documentatia tehnica, apoi, inainte de a plati, am cerut sa verific daca in optiunea System din Control panel este afisata aceeasi configuratie ca cea specificata in acte…. Pe un ton nepoliticos mi-a spus ca nu este posibil, ca trebuie sa-l platesc mai intai, apoi sa merg acasa sa-l configurez (!) ca asta dureaza 40 de minute si el nu are cum sa piarda timpul cu mine!

Cand am cerut sa vorbesc cu seful lui, omul a plecat suparat. In cateva minute l-am configurat, am aflat ca specificatiile sunt Ok, asa ca l-am platit si-am asteptat…a venit seful care mi-a explicat acelasi lucru, a recunoscut ca e ilogic dar „Asta e!”…nefiind departe de subalternul lui ca nivel de intelegere, am luat luat certificatul de garantie si am plecat spre casa, intrebandu-ma incotro se indreapta firma asta.


Cazul reflecta clar un business distrus de angajati…sau poate de patronul care a ales sa nu-si evalueze / dezvolte angajatii, pe motiv ca „ merge si asa!”.