Articole, Resurse Umane

Test de Evaluare a Performantei


LAST UPDATE: 2.12.2020

Evaluarea Performantei ca dimensiune RU, permite obtinere de Rezultate, Dezvoltare individuala si de echipa. Oferind Input pentru Training si Dezvoltare, Compensatii si Beneficii, Managementul Competentei, Succesiune si Cariera, procesul de Evaluare devine extrem de important pentru organizatie si angajati.

Testul evalueaza prin 10 intrebari stadiul actual de intelegere. Puteti parcurge inainte, articolele din sectiunea “Articole Conexe’ .

Chestionar 2 evaluarea performantei

REZULTATUL DVS.:

Ati raspuns corect la %%SCORE%% intrebari din %%TOTAL%%.
CALIFICATIV: %%RATING%%
Răspunsurile dumneavoastră sunt evidențiate mai jos.
Întrebarea 1
Dimensiunile Performantei se exprima prin:
A
Obiective, Competente
B
Obiective SMART
C
Obiective SMART si Competente de Comportament Organizational
Întrebarea 2
Obiectivele SMART sunt:
A
specifice, masurabile, realizabile
B
specifice, relevante, masurabile
C
specifice, masurabile, realizabile, relevante, cu termene de realizare clar specificate
Întrebarea 3
Pentru a fi eficiente, obiectivele SMART trebuie:
A
sa fie aliniate cu obiectivele departamentului (organizatiei)
B
sa fie derivate din Fisa postului, sa se afle sub controlul angajatului, focalizate pe actiuni care aduc valoare
C
sa fie aliniate cu obiectivele departamentului (organizatiei), sa derive din Fisa postului, sa se afle sub controlul angajatului, focalizate pe actiuni care aduc valoare
Întrebarea 4
Importanta obiectivelor SMART se stabileste prin:
A
ponderi de importanta (suma ponderilor de importanta a tuturor obiectivelor stabilite pentru un angajat = 100%)
B
denumirea obiectivului
C
nu este necesara stabilirea unei ponderi de importanta
Întrebarea 5
Competentele de Comportament Organizational (numite si competente soft) sunt:
A
definite la nivelul organizatiei, aprobate de top management, intens comunicate si cunoscute de fiecare angajat
B
definite de fiecare manager in parte si comunicate doar angajatilor departamentului respectiv
C
definite de salariat si agreate cu managerul de departament
Întrebarea 6
Importanta Competentelor de Comportament Organizational se defineste prin:
A
ponderi de importanta (suma ponderilor de importanta a tuturor CCO = 100%)
B
denumirea competentelor
C
nu este necesara stabilirea unei ponderi de importanta
Întrebarea 7
Necesarul de Dezvoltare Individuala se stabileste:
A
comparand nivelul necesar definit de organizatie cu nivelul evaluat, pentru competentele cu pondere mare de importanta
B
prin estimare de catre manager
C
prin estimare de catre angajat
Întrebarea 8
Programul de Dezvoltare Individuala contine:
A
modalitatile de dezvoltare a competentelor
B
competentele ce trebuiesc dezvoltate, modalitatile de dezvoltare a acestor competente si perioadele programate pentru dezvoltare
C
competentele de dezvoltat
Întrebarea 9
Dezvoltarea Individuala este responsabilitatea:
A
managerului
B
angajatului
C
organizatiei
Întrebarea 10
Etapele procesului de Evaluare a Performantei si Dezvoltare a angajatilor, sunt:
A
planificarea performantei
B
evaluarea performantei
C
planificarea performantei + evaluarea Intermediara + evaluarea finala a performantei
Odată finalizat, apăsați butonul de mai jos. Orice întrebare la care nu s-a răspuns va fi marcată ca având răspuns incorect. Obțineți rezultatele
Există 10 întrebări de rezolvat.
Listă
Întoarcere
Elementele umbrite sunt completate
12345
678910
Final
Întoarcere