Harta de Competente HR Harta contine 12 Sectiuni de Competente Tehnice care includ 60 de Aspecte si o Sectiune cu 12 Competente Cheie. Incepeti Autoevaluarea prin completarea datelor de sub Grafic. Succes! Numele dvs. e-mail Nivelul de cariera (debutant / specialist / expert / consultant / manager) Experienta in HR [ani] CUNOSTINTE DIN INDUSTRIA IN CARE ACTIVEAZA ORGANIZATIA Cunostintele tehnice de baza din Industria / Serviciile in care activeaza organizatia sunt necesare pentru intelegerea businessului si formarea imaginii de ansamblu asupra organizatiei si activitatilor de baza / suport Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 1 out of 24 CUNOSTINTE FINANCIARE DE BAZA Cunostinte de Finance for non Finance care sa permita activitati de planificare, bugetare, dimensionare si intelegere a costurilor si structurii de cheltuieli. Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 2 out of 24 ROLUL MANAGEMENTULUI RU Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring DEZVOLTAREA / IMPLEMENTAREA STRATEGIILOR Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring PROCESUL DE PLANIFICARE STRATEGICA Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring METODE DE MASURARE A EFICIENTEI MANAGEMENTULUI RU Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 3 out of 24 DESIGN ORGANIZATIONAL Proiectarea structurii organizationale capabila sa realizeze Obiectivele Afacerii. Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring PLANIFICAREA FORTEI DE MUNCA Planificarea CANTITATIVA si CALITATIVA a Fortei de Munca (numeric pe functii/meserii, compozitie, niveluri de competente tehnice si abilitati soft, experienta). Identificarea cerintelor de Forta de Munca ale organizatiei cu oferta din Piata Muncii. Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring RELOCARE. DELEGARE. DETASARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring REORGANIZARE. RESTRUCTURARE. EVALUARE IMPACT Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring EXTERNALIZARI DE ACTIVITATI, SECTOARE / PRELUARI / FUZIONARI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring SUSTINEREA ANGAJATILOR DISPONIBILIZATI PRIN CENTRE DE PLASAMENT Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 4 out of 24 RECRUTARE SI SELECTIE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring OFERTA DE ANGAJARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring INTEGRAREA NOILOR ANGAJATI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 5 out of 24 PERFORMANTA. DEFINIRE. MASURARE. ALINIEREA PERFORMANTEI INDIVIDUALE CU OBIECTIVELE STRATEGICE ALE ORGANIZATIEI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring EVALUAREA PERFORMANTEI. METODE. FORMULARUL DE PLANIFICARE SI EVALUARE A PERFORMANTEI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring INTERVIUL DE EVALUARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring IERARHIZAREA SALARIATILOR DUPA PERFORMANTA. DISTRIBUTIE PE CURBA GAUSS. Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring DOCUMENTAREA SI GESTIONAREA REZULTATELOR Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 6 out of 24 DEZVOLTAREA RU. HARTA DE PROCES Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring METODE DE DEZVOLTARE INDIVIDUALA Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring MECANISMELE DE INVATARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring COMPETENTA. COMPONENTE. HARTI DE COMPETENTE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring AUTO-EVALUARE / EVALUAREA COMPETENTELOR Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring ANALIZA NECESARULUI DE TRAINING SI DEZVOLTARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring DESIGNUL PROGRAMELOR DE TRAINING SI DEZVOLTARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring CATALOGUL DE TRAINING AL ORGANIZATIEI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring DEFINIREA PROGRAMULUI DE DEZVOLTARE INDIVIDUALA Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring IMPLEMENTAREA PROGRAMULUI DE DEZVOLTARE SI FEEDBACK Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring PROGRAME SPECIALE DE DEZVOLTARE A TALENTELOR Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring PLANUL DE SUCCESIUNE SI CARIERA Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring DOCUMENTAREA DEZVOLTARII RU Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 7 out of 24 ANALIZA SI EVALUAREA POSTULUI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring SCHEME DE GRADARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring CONCEPTUL DE COMPENSATII TOTALE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring BENEFICII Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring SONDAJE SALARIALE SI POZITIONARE PE PIATA Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 8 out of 24 SATISFACTIE. DIMENSIUNI. ASPECTE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring HARTA PROCESULUI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring CHESTIONARE. SONDAJUL DE OPINIE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring HARTI DE SATISFACTIE. PRIORITATI. PLANURI DE ACTIUNE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring DOCUMENTARE REZULTATE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 9 out of 24 LEGISLATIA MUNCII. COMUNICAREA LEGISLATIEI SI POLITICILOR INTERNE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring SINDICATE. ORGANIZATII. REPREZENTANTII SALARIATILOR Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring NEGOCIERE CONTRACT COLECTIV DE MUNCA Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring ACTIUNI DISCIPLINARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring MANAGEMENTUL GREVELOR Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring MANAGEMENTUL CONFLICTELOR DE MUNCA Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 10 out of 24 TIPURI DE CIM Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring INCHEIEREA, EXECUTAREA SI MODIFICAREA CIM Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring INCETAREA CIM Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring EXIT INTERVIUL Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring NOTE DE LICHIDARE Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring ELIBERARE INSCRISURI Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 11 out of 24 MS WORD Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring MS POWER POINT Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring MS EXCEL Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring MS OUTLOOK Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring SOFTURI SPECIFICE (SAP, EMSYS, EXECUTRACK, etc..) Please select your answer 1. Detine cunostintele de baza si stie unde sa caute. Necesita indrumare si suport 2. Rezolva independent sarcini simple / de rutina si cu suport pe cele complexe 3. Rezolva independent sarcini complexe 4. Foarte competent, ofera suport membrilor echipei 5. Renumit in aria sa de activitate, dezvolta prin mentoring 12 out of 24 INOVARE (1/12) Abilitatea de a contribui cu idei si solutii noi si valoroase si de a le implementa in scopul imbunatatirii / dezvoltarii de servicii, produse, sisteme, procese, metode, etc. NIVEL 1. FOARTE REDUS: Gaseste foarte rar abordari noi in rezolvarea problemelor. Necesita indrumare pentru indeplinirea eficienta a sarcinilor de serviciu. Sugereaza foarte rar modalitati de imbunatatire a serviciilor / produselor, folosind de regula ideile si sugestiile altora. NIVEL 2. REDUS: Gaseste rareori abordari noi in rezolvarea problemelor, identificand cateodata metode inedite si valoroase pentru indeplinirea eficienta a sarcinilor de serviciu. Sugereaza cateodata noi modalitati de imbunatatire a serviciilor / produselor, folosind ideile sau sugestiile altora, atunci cand le considera pertinente. NIVEL 3. MEDIU: Gaseste frecvent abordari noi in rezolvarea problemelor, identificand metode inedite si valoroase pentru indeplinirea eficienta a sarcinilor de serviciu. Sugereaza deseori noi modalitati de imbunatatire si dezvoltare a serviciilor / produselor, folosind si ideile sau sugestiile altora, atunci cand sunt pertinente NIVEL 4. RIDICAT: Gaseste aproape intotdeauna abordari noi in rezolvarea problemelor, identificand metode inedite si valoroase pentru indeplinirea eficienta a sarcinilor de serviciu. Sugereaza aproape intotdeauna noi modalitati de imbunatatire si dezvoltare a serviciilor si produselor, folosind si ideile sau sugestiile altora, atunci cand sunt pertinente NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Gaseste intotdeauna abordari noi in rezolvarea problemelor, identificand metode inedite si valoroase pentru indeplinirea eficienta a sarcinilor de serviciu. Sugereaza intotdeauna noi modalitati de imbunatatire si dezvoltare a serviciilor / produselor, folosind si ideile sau sugestiile altora, atunci cand sunt pertinente 13 out of 24 COMUNICARE (2/12) Abilitatea de a comunica oral si in scris informatii concise, adecvate si corecte, si de a incuraja exprimarea deschisa de idei si opinii. Abilitatea de a solicita si oferi feedback in mod firesc si continuu. NIVEL 1. FOARTE REDUS: Pune foarte rar intrebari deschise care sa-i incurajeze pe ceilalti sa-si exprime punctele de vedere. Transmite foarte rar informatii exacte si concise, necesitand suport pentru comunicarea mesajelor adecvate. Nu solicita si nu ofera feedback. Nu recunoaste beneficiile procesului de feedback. NIVEL 2. REDUS: Pune rareori intrebari deschise care sa-i incurajeze pe ceilalti sa-si exprime punctele de vedere. Transmite uneori informatii exacte si concise, exprimandu-si in mod corespunzator propria opinie. Cateodata, foloseste mesaje adecvate pentru a transmite atat informatii pozitive cat si negative. Verifica rareori daca ideile transmise sunt clar intelese. Critica frecvent pe ceilalti, evitand conversatiile despre sine. Defensiv sau arogant in abordare cand este criticat. NIVEL 3. MEDIU: Pune frecvent intrebari deschise care sa-i incurajeze pe ceilalti sa-si exprime punctele de vedere. Transmite deseori informatii exacte si concise, exprimandu-si in mod corespunzator propria opinie. In general, foloseste mesaje adecvate pentru a transmite atat informatii pozitive cat si negative, evitand detaliile nesemnificative. Verifica frecvent daca ideile transmise sunt clar intelese. Solicita si acorda frecvent feedback. Accepta criticile si le foloseste constructiv, cautand solutii pentru rezolvarea problemei, nu gasirea de vinovati. Face distinctie intre problema si persoana, abordand aspectele neplacute fara reprosuri. NIVEL 4. RIDICAT: Pune aproape intotdeauna intrebari deschise care sa-i incurajeze pe ceilalti sa-si exprime punctele de vedere. Transmite de cele mai multe ori informatii exacte si concise, exprimandu-si in mod corespunzator propria opinie. Foloseste aproape intotdeauna mesaje adecvate pentru a transmite atat informatii pozitive cat si negative, evitand detaliile nesemnificative. Verifica aproape intotdeauna daca ideile transmise sunt clar intelese. Solicita si acorda feedback in mod firesc si continuu. Foloseste feedbackul ca instrument de invatare, manifestand intelegere si o abordare corecta fata de ceilalti si fata de sine insusi. Foloseste preponderent feedbackul de incurajare si feedbackul pozitiv. NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Pune intotdeauna intrebari deschise care sa-i incurajeze pe ceilalti sa-si exprime punctele de vedere. Transmite informatii exacte si concise, exprimandu-si in mod corespunzator propria opinie. Foloseste intotdeauna mesaje adecvate pentru a transmite atat informatii pozitive cat si negative, evitand detaliile nesemnificative. Verifica intotdeauna daca ideile transmise sunt clar intelese. Foloseste feedbackul pentru dezvoltarea personala si pentru dezvoltarea / motivarea celor cu care interactioneaza. Incearca noi abordari / experimentari ale feedbackului. Impartaseste avantajele feedbackului si convinge prin rezultate. 14 out of 24 FLEXIBILITATE (3/12) Abilitatea de a accepta schimbarile si de a ramane eficient intr-un mediu instabil.Abilitatea de a intelege partenerii de business / clientii, si de a-si schimba atitudinea / abordarea pentru a raspunde nevoilor acestora NIVEL 1. FOARTE REDUS: Isi adapteaza foarte rar prioritatile si obiectivele in functie de informatiile primite si/sau de schimbarile ce apar. Isi adapteaza foarte rar activitatile si proiectele pe care trebuie sa le realizeze in functie de schimbarile ce apar, actionand preferential fata de clientii sai NIVEL 2. REDUS: Isi adapteaza rareori prioritatile si obiectivele in functie de informatiile primite si/sau de schimbarile ce apar. Isi adapteaza rareori activitatile si proiectele pe care trebuie sa le realizeze in functie de schimbarile ce apar, actionand uneori preferential fata de clientii sai NIVEL 3. MEDIU: Isi adapteaza frecvent prioritatile si obiectivele in functie de informatiile primite si/sau de schimbarile ce apar, analizand si reorganizand permanent lista activitatilor de indeplinit. Isi adapteaza deseori activitatile si proiectele pe care trebuie sa le realizeze in functie de schimbarile ce apar, ramanand eficient fata de toti clientii sai NIVEL 4. RIDICAT: Isi adapteaza aproape intotdeauna prioritatile si obiectivele in functie de informatiile primite si/sau de schimbarile ce apar, analizand si reorganizand permanent lista activitatilor de indeplinit. Isi adapteaza aproape intotdeauna activitatile si proiectele pe care trebuie sa le realizeze in functie de schimbarile ce apar, ramanand eficient fata de toti clientii sai NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Isi adapteaza intotdeauna prioritatile si obiectivele in functie de informatiile primite si/sau de schimbarile ce apar, analizand si reorganizand permanent lista activitatilor de indeplinit. Isi adapteaza intotdeauna activitatile si proiectele pe care trebuie sa le realizeze in functie de schimbarile ce apar, ramanand eficient fata de toti clientii sai 15 out of 24 PROACTIVITATE (4/12) Abilitatea de a fructifica oportunitati, de a anticipa problemele ce pot aparea, si de a se implica proactiv in rezolvarea lor.Abilitatea de a anticipa cerintele si nevoile clientilor si de a oferi optiuni / solutii NIVEL 1. FOARTE REDUS: Face foarte rar ca lucrurile sa se intample inainte ca situatia sa o impuna, fortat de evenimente. Foarte rar, face mai mult decat este specificat in fisa postului. Nu poate / nu este capabil sa identifice cerintele si nevoile clientilor, abordand un comportament reactiv NIVEL 2. REDUS: Rareori face ca lucrurile sa se intample inainte ca situatia sa o impuna, fortat de evenimente. Rareori, face mai mult decat este specificat in fisa postului. Rareori anticipeaza cerintele si nevoile clientilor, oferind optiuni / solutii.Fructifica rareori oportunitatile si minimizeaza problemele potentiale ce pot aparea, prin anticiparea acestora si pregatirea in avans NIVEL 3. MEDIU: Face frecvent ca lucrurile sa se intample inainte ca situatia respectiva sa devina o cerinta acuta. Deseori face mult mai mult decat este specificat in fisa postului. Anticipeaza deseori cerintele si nevoile clientilor, oferind optiuni / solutii. Fructifica frecvent oportunitatile si minimizeaza problemele potentiale ce pot aparea, prin anticiparea acestora si pregatirea in avans NIVEL 4. RIDICAT: Face de cele mai multe ori ca lucrurile sa se intample inainte ca situatia respectiva sa devina o cerinta acuta. Aproape intotdeauna, face mult mai mult decat este specificat in fisa postului.Anticipeaza frecvent cerintele si nevoile clientilor , oferind optiuni / solutii. Fructifica aproape intotdeauna oportunitatile si minimizeaza problemele potentiale ce pot aparea, prin anticiparea acestora si pregatirea in avans NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Face intotdeauna ca lucrurile sa se intample inainte ca situatia respectiva sa devina o cerinta acuta. Permanent face mult mai mult decat este specificat in fisa postului. Anticipeaza permanent cerintele si nevoile clientilor, oferind optiuni / solutii. Fructifica intotdeauna oportunitati si minimizeaza problemele potentiale ce pot aparea, prin anticiparea acestora si pregatirea in avans 16 out of 24 ORIENTARE CATRE REZULTATE (5/12) Abilitatea de a demonstra preocupare pentru atingerea / depasirea rezultatelor asteptate de catre organizatie, precum si capacitatea de a organiza / pune in aplicare / aloca resursele necesare atingerii obiectivelor stabilite NIVEL 1. FOARTE REDUS: Foarte rar, stabileste standarde de performanta si nu renunta pana cand obiectivele sale nu sunt atinse. Gaseste foarte rar, la sugestia altora, modalitati eficiente si mai putin costisitoare de a face lucrurile. Nu stie si nu poate sa-si canalizeze energia spre atingerea rezultatelor asteptate. Necesita sprijin major pentru a-si imbunatati performantele la locul de munca. NIVEL 2. REDUS: Uneori, stabileste si mentine standarde inalte de performanta si nu renunta pana cand obiectivele sale nu sunt atinse. Gaseste uneori modalitati eficiente si mai putin costisitoare de a face lucrurile. Isi canalizeaza uneori energia spre atingerea rezultatelor asteptate NIVEL 3. MEDIU: Ramane frecvent motivat si ii motiveaza si pe ceilalti membri ai echipei responsabili pentru obtinerea rezultatelor stabilte la nivel de departament / companie. Stabileste si mentine standarde inalte de performanta. Nu renunta pana cand obiectivele sale si ale echipei nu sunt atinse. Gaseste deseori modalitati mai eficiente si mai putin costisitoare de a face lucrurile NIVEL 4. RIDICAT: Ramane aproape intotdeauna motivat si ii motiveaza si pe ceilalti membri ai echipei responsabili pentru obtinerea rezultatelor stabilte la nivel de departament. Stabileste si mentine standarde inalte de performanta. Nu renunta pana cand obiectivele sale si ale echipei nu sunt atinse. Gaseste aproape intotdeauna modalitati mai eficiente si mai putin costisitoare de a face lucrurile NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Ramane intotdeauna motivat si ii motiveaza si pe ceilalti membri ai echipei responsabili pentru obtinerea rezultatelor stabilte la nivel de departament. Stabileste si mentine standarde inalte de performanta. Nu renunta pana cand obiectivele sale si ale echipei nu sunt atinse si de cele mai multe ori depasite. Gaseste intotdeauna modalitati mai eficiente si mai putin costisitoare de a face lucrurile 17 out of 24 CAPACITATEA DE A INFLUENTA (6/12) Abilitatea de a-i convinge pe altii si de a obtine aprobarea lor, sprijin si implicare NIVEL 1. FOARTE REDUS: Isi sustine foarte rar punctul de vedere, avand nevoie de sprijin pentru a-si convinge interlocutorii NIVEL 2. REDUS: Isi sustine uneori punctul de vedere utilizand date concrete si avand nevoie de sprijin pentru a-si convinge interlocutorii NIVEL 3. MEDIU: Isi sustine in mod clar si logic punctul de vedere, utilizand frecvent date concrete si diagrame acolo unde este cazul, pentru a-si putea convinge interlocutorii. Deseori utilizeaza cu abilitate puterea sa de persuasiune, folosindu-se de sprijinul altora pentru diseminarea si sustinerea ideilor NIVEL 4. RIDICAT: Isi sustine in mod clar si logic punctul de vedere, utilizand aproape intotdeauna date concrete si diagrame acolo unde este cazul, pentru a-si putea convinge interlocutorii. Aproape intotdeauna, utilizeaza cu abilitate puterea sa de persuasiune, folosindu-se de sprijinul altora pentru diseminarea si sustinerea ideilor NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Isi sustine in mod clar si logic punctul de vedere, utilizand intotdeauna date concrete si diagrame acolo unde este cazul, pentru a-si putea convinge interlocutorii. Utilizeaza intotdeauna cu abilitate puterea sa de persuasiune, folosindu-se de sprijinul altora pentru susutinerea si diseminarea ideilor 18 out of 24 DEZVOLTARE PERSONALA (7/12) Abilitatea de a-si dezvolta continuu propriile cunostinte, competente si abilitati NIVEL 1. FOARTE REDUS: Este foarte rar la curent cu noutatile din sectorul sau de activitate. Participa rar la cursuri de instruire, doar la sugestia superiorilor. Identifica foarte rar oportunitati de imbunatatire a activitatii proprii. Este un auto-suficient, chiar daca are lacune nu le sesizeaza, si nu este interesat sa le elimine NIVEL 2. REDUS: Este rareori la curent cu noutatile din sectorul sau de activitate. Participa la cursuri de instruire, mai mult la sugestia superiorilor. Identifica rareori oportunitati de imbunatatire a activitatii proprii NIVEL 3. MEDIU: Este deseori la curent cu noutatile din sectorul sau de activitate, informandu-se din diverse surse, citind articole de specialitate, specializandu-se permanent. Are un plan de cariera cu obiective clare de dezvoltare. Identifica deseori oportunitati de imbunatatire a activitatii proprii NIVEL 4. RIDICAT: Este aproape intodeauna la curent cu noutatile din sectorul sau de activitate, informandu-se din diverse surse, citind articole de specialitate, specializandu-se permanent. Are un plan de cariera cu obiective clare de dezvoltare. Identifica aproape intotdeauna oportunitati de imbunatatire a activitatii proprii NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Este permanent la curent cu noutatile din sectorul sau de activitate, informandu-se din diverse surse, citind articole de specialitate, specializandu-se continuu. Are un plan de cariera cu obiective clare de dezvoltare. Identifica permanent oportunitati de imbunatatire a activitatii proprii 19 out of 24 MANAGEMENTUL INFORMATIEI (8/12) Abilitatea de a cauta, identifica, prelucra, analiza, interpreta si transmite informatii relevante necesare in activitatea de zi cu zi. Abilitatea de a utiliza sistemele IT in acest scop. NIVEL 1. FOARTE REDUS: Nu stie sa utilizeze sistemele IT. Necesita indrumare permanenta in gasirea, selectia si interpretarea datelor relevante necesare in activitatea zilnica. NIVEL 2. REDUS: Stie sa utilizeze sistemele IT pentru identificarea si selectarea datelor relevante necesare in activitatea zilnica, insa are nevoie de indrumare pentru interpretarea acestora NIVEL 3. MEDIU: Stie sa utilizeze sistemele IT pentru identificarea, selectarea, analizarea, interpretarea si transmiterea datelor relevante necesare in activitatea zilnica NIVEL 4. RIDICAT: Este expert in utilizarea sistemelor IT pentru identificarea, selectarea, analizarea, interpretarea si transmiterea datelor relevante necesare in activitatea zilnica. Poate face scenarii pe baza informatiilor detinute NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Este expert in utilizarea sistemelor IT pentru identificarea, selectarea, analizarea, interpretarea si transmiterea datelor relevante necesare in activitatea zilnica. Poate face scenarii si planuri de actiune pe baza informatiilor detinute 20 out of 24 MANAGEMENTUL SCHIMBARII (9/12) Capacitatea de a initia si/sau gestiona procesele de schimbare, impulsionandu-le in mod continuu, accelerandu-le atunci cand se impune, eliminand in mod activ barierele aparute, in vederea imbunatatirii continue a performantei organizationale NIVEL 1. FOARTE REDUS: Comunica foarte rar nevoia de schimbare, necesitand indrumare si precizarea performantelor asteptate. Cand i se indica persoanele cheie din organzatie, le cere sprijin pentru a face ca schimbarea sa se intample. Obtine si ofera foarte rar resursele necesare aplicarii initiativelor de schimbare, de obicei solicitand sprijinul unor persoane influente. Nu observa situatiile / procesele ce necesita schimbare. Nu are initiative in directia schimbarii, nu poate (sau nu vrea) sa se implice in promovarea schimbarii. Este ""traditionalist"" si conservator, opunand rezistenta la schimbare. Se complace in ""status-quo"" chiar daca acesta este ineficient, incorect, nebenefic NIVEL 2. REDUS: Rareori, comunica nevoia de schimbare, precizand provocarile ce pot aparea / performantele asteptate. Identifica uneori persoanele cheie cu ajutorul carora face ca schimbarea sa se intample. Obtine si ofera rareori resurse necesare punerii in aplicare a initiativelor de schimbare, de obicei solicitand sprijinul unor persoane influente. Are rareori initiative ce tin de promovarea schimbarilor. Contribuie uneori la planurile de schimbare a diverselor proceduri sau procese. Nu exceleaza in aspectul propagarii schimbarii, fiind mai degraba un traditionalist si conservator NIVEL 3. MEDIU: Observa, identifica, initiaza si comunica frecvent nevoia de schimbare, precizand provocarile ce pot aparea, directia si performantele asteptate. Identifica persoanele cheie cu ajutorul carora face ca schimbarea sa se intample. Obtine si ofera frecvent resurse pentru punerea in aplicare a initiativelor de schimbare avand ca scop imbunatatirea continua a performantei organizationale NIVEL 4. RIDICAT: Observa, identifica, initiaza, comunica si promoveaza aproape intotdeauna nevoia de schimbare, avand o viziune convingatoare care genereaza entuziasm si angajament, precizand provocarile ce pot aparea, directia si performantele asteptate. Identifica persoanele cheie cu ajutorul carora face ca schimbarea sa se intample. Obtine si ofera aproape intotdeauna resurse pentru a permite punerea in aplicare a initiativelor de schimbare avand ca scop imbunatatirea continua a performantei organizationale NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Observa, identifica, initiaza, comunica si promoveaza in permanenta nevoia de schimbare, avand o viziune convingatoare care genereaza entuziasm si angajament, precizand provocarile ce pot aparea, directia si performantele asteptate. Constituie un model personal de schimbare. Identifica persoanele cheie cu ajutorul carora face ca schimbarea sa se intample. Obtine si ofera resurse pentru a permite punerea in aplicare a initiativelor de schimbare avand ca scop imbunatatirea continua a performantei organizationale 21 out of 24 MANAGEMENTUL CONFLICTELOR (10/12) Capacitatea de a gasi solutii acceptabile care sa satisfaca toate partile implicate intr-un conflict NIVEL 1. FOARTE REDUS: Nu identifica (sau identifica foarte rar) sursa conflictului, nereusind sa atenueze dezacordul prin stabilirea dialogului cu toate partile implicate NIVEL 2. REDUS: Rareori, identifica sursa conflictului reusind atenuarea dezacordului prin stabilirea dialogului cu toate partile implicate NIVEL 3. MEDIU: Identifica sursa conflictului si reuseste deseori sa solutioneze dezacordurile prin stabilirea unui dialog cu toate partile implicate NIVEL 4. RIDICAT: Identifica sursa conflictului si reuseste aproape intotdeauna sa solutioneze dezacordurile prin stabilirea unui dialog cu toate partile implicate NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Actioneaza ca arbitru, identifica sursa conflictului si reuseste sa stinga orice dezacord prin stabilirea unui dialog cu toate partile implicate, lasand pe fiecare sa-si spuna punctul de vedere si luand decizia care satisface toate partile implicate. Este recunoscut ca un bun mediator si negociator la care se apeleaza deseori pentru a aplana situatii conflictuale delicate si greu de rezolvat in mod normal 22 out of 24 LEADERSHIP (11/12) Dorinta si capacitatea de a conduce, de a indruma si de a motiva membrii echipei pentru atingerea obiectivelor in cadrul departamentului / organizatiei NIVEL 1. FOARTE REDUS: Stabileste foarte rar obiective clare pentru echipa. Stabileste foarte rar obiective individuale, lasand lucrurile sa mearga mai mult din inertie. Aloca resurse insuficiente, motiv pentru care realizarile sunt modeste. Monitorizeaza foarte rar progresele, mai ales atunci cand constata intarzieri si nerealizari NIVEL 2. REDUS: Stabileste uneori obiective clare pentru echipa. Stabileste obiective individuale fara consultarea membrilor echipei si fara sa tina cont de punctele forte ale acestora. Aloca rareori resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Monitorizeaza uneori progresele si ia masuri corective, oferind suport sporadic membrilor echipei. Nu isi asuma responsabilitaea nerealizarilor echipei, transferand vina membrilor echipei NIVEL 3. MEDIU: Stabileste frecvent obiective clare pentru echipa, construind o atmosfera pozitiva in cadrul acesteia. Pune accent pe punctele forte ale membrilor echipei, angrenandu-i in formularea si preluarea de responsabilitati individuale clare. Aloca frecvent resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Monitorizeaza progresele si ofera frecvent suport, asumandu-si intreaga responsabilitate pentru realizarile /nerealizarile echipei. Creeaza motivare obtinand frecvent performanta la nivel individual si de echipa. NIVEL 4. RIDICAT: Stabileste aproape intotdeauna obiective clare pentru echipa, construind o atmosfera pozitiva incadrul acesteia. Incurajeaza initiativa si preluarea de responsabilitati de catre membrii echipei. Aloca aproape intotdeauna resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Monitorizeaza aproape intotdeauna progresele si ofera suport, asumandu-si intreaga responsabilitate pentru realizarile / nerealiazarile echipei.Creeaza motivare, obtinand aproape intotdeauna performanta si dezvoltare la nivel individual si de echipa. NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Stabileste intotdeauna obiective clare pentru echipa, avand o viziune convingatoare care genereaza entuziasm. Propune perspective clare, bazate pe strategii, planuri, roluri si obiective. Implica intreaga echipa in procesul de luare a deciziilor, atunci cand este cazul. Incurajeaza initiativa si preluarea de responsabilitati de catre membrii echipei. Aloca resursele necesare indeplinirii obiectivelor. Monitorizeaza intotdeauna progresele si ofera suport, asumandu-si intreaga responsabilitate pentru realizarile echipei.Creeaza motivare, obtinand performanta si dezvoltare la nivel individual si de echipa. Este perceput ca model de urmat 23 out of 24 LUAREA DECIZIILOR (12/12) Abilitatea de a alege, in timp util, un curs de actiune dintre mai multe posibile, pentru atingerea unui rezultat dorit, folosind oportunitatile existente, avand uneori la dispozitie informatii incomplete si lucrand sub presiune NIVEL 1. FOARTE REDUS: Conservator si precaut, amana luarea deciziilor, considerand ca are nevoie de mai multe informatii pentru a minimiza riscul. De cele mai multe depaseste timpul impus luarii deciziilor. Nu stie sa calculeze riscurile aferente diverselor conjuncturi NIVEL 2. REDUS: Ia uneori decizii la timp, in general cand informatiile sunt complete. Ararerori stie sa calculeze riscurile NIVEL 3. MEDIU: Ia frecvent decizii in timp util, chiar si atunci cand are la dispozitie informatii incomplete, tinand cont de complexitatea factorilor ce apar. In majoritatea cazurilor, stie sa calculeze riscurile NIVEL 4. RIDICAT: Ia aproape intotdeauna decizii in timp util, chiar si atunci cand are la dispozitie informatii incomplete, tinand cont de complexitatea factorilor ce apar. Calculeaza corect riscurile, putand avea mici ""scapari"" in cazul situatiilor deosebit de complexe NIVEL 5. EXCEPTIONAL: Sesizeaza rapid dimensiunile problemelor multiple si complexe, luand decizii excelente, in timp util si sub presiune Stie sa faca analiza riscurilor in orice situatie 24 out of 24 Please fill in the comment box below. Time is Up! Time's up Navigare în articole QUIZ QSM HCHR_2021
ULTIMELE COMENTARII