HCM: Satisfactie departament versus BIC (valori Best In Class)

NOTA: Este recomandat sa cititi urmatoarele articole inainte de a parcurge acest articol:

  • Managementul Capitalului Uman, HCM
  • Chestionar sondaj Managementul Capitalului Uman, HCM
  • HCM:Harti de Satisfactie
  • HCM: stabilirea Prioritatilor de Actiune

  • Pentru a-ti intelege mai bine rezultatele, este important sa te raportezi la rezultatele celorlalti jucatori – in cazul nostru, departamente ale organizatiei. Din acest motiv, Managementul Capitalului Uman, HCM presupune pozitionarea departamentului in cadrul organizatiei prin raportarea Indicelui de Satisfactie al departamentului la Valorile BIC – Best In Class.

    Pozitionand Indicatorul de Satisfactie HCM al departamentul dvs. in intervalul [Cel mai MIC Indicator de Satisfactie HCM; Cel mai MARE Indicator de Satisfactie HCM] pentru fiecare aspect, intelegeti dintr-o privire unde va aflati – acest lucru permite ulterior inspirarea din practicile celor mai buni din organizatie.

    Iata mai jos un exemplu:


    Cam atat despre Managementul Capitalului Uman, HCM.
    Sper ca v-ati format imaginea de ansamblu si ca, intelegand importanta procesului HCM veti convinge managementul asupra beneficiilor aplicarii lui in cadrul organizatiei dvs.

    Ca specialisti HR trebuie sa fiti proactivi, sa propuneti managementului solutii capabile sa scoata la iveala Puterea formidabila a Creierelor si Sufletelor Angajatilor organizatiei dvs. Daca aveti nevoie de suport, contati pe www.rauflorin.ro.

    Articol postat in Articole, Resurse Umane. Adresa articol HCM: Satisfactie departament versus BIC (valori Best In Class).

    Impresii

    Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *