Compensatii si Beneficii

ULTIMA ACTUALIZARE: 18.08.2017

Pentru a-si atinge scopul pentru care a fost creata, organizatia trebuie sa-si alinieze interesele proprii cu cele ale angajatilor, sa-i motiveze, sa recompenseze performanta.

Strategia de Recompensare trebuie sa incurajeze crearea de valoare, controlul costurilor, excelenta serviciilor/produselor, motivarea, dezvoltarea si performanta individuala dar si performanta organizatiei – exprimata de regula prin Profitul inainte de taxare, EBIT.


Va invit sa aruncati o privire peste materialul de mai jos:




Articol postat in Articole, Resurse Umane. Adresa articol Compensatii si Beneficii.

7 Comentarii la Compensatii si Beneficii

  1. Irina G

    Buna ziua!
    M-ar interesa sa stiu daca anul acesta veti organiza un curs privind Motivarea salaritilor si daca da, imi puteti da o perioada estimativa si un cost.Informatiile imi sunt necesare pentru includerea lor in planul de instruiri anual.
    Multumesc!

  2. Florin

    Salut Alex,

    Cresterea salariala trebuie legata de performanta, nu de vechime. Modul in care iesirile din sistemul de evaluare a performantei sunt utilizate ca intrari in sistemul de management al recompensei, difera de la organizatie la organizatie. In multe companii, aceste legaturi nu exista inca.

    Bucla de care vorbesti este continuta in subsistemul de Managementul Recompensei, reprezentat aici doar ca un bloc, pentru a simplifica privirea de ansamblu a strategiei de recompensare.

  3. Alexandru Codreanu

    Si cam care ar fi planul de crestere salariala functie de vechime si performanta?

    Nu vad in graficul ala nicio bucla de reevaluare a recompensei dupa ce se schimba niste parametrii in sistem.

  4. Florin

    Alex,
    loializarea o faci prin recompensare…pornesti de la salariu si ajungi la un birou spatios cu o eticheta aurie pe perete – nu pe usa pentru ca usa ar insemna deja o bariera / izolare!

  5. Alexandru Codreanu

    Ma bucur ca mai vorbeste cineva de compensare.

    Mi-ar fi facut sa vad in graficul acela si o trimitere de la recompensare catre un program de loializare al angajatului.

    Cred ca cele 2 merg mana in mana si numai daca sunt gandite unitar, una o poate sustine pe cealalta.

  6. Florin

    Salut Bebe,
    Hai sa luam dilemele tale pe rand:

    1. muncitorul roman despre care vorbesti stie mai bine ce a negociat la angajare cu patronul. Daca este nemultumit pe ce a batut palma, are 2 variante: sa accepte situatia de fapt si sa taca, sau sa-si spuna ca merita mai mult si sa plece in alta firma care ii ofera mai mult pentru ce ofera el la randul lui;

    2. se pare ca bataia nu mai e rupta din Rai. Dar sutul in fund poate fi privit ca o compensatie de cel care accepta doar un sut in fund, dupa care intelege sa faca un pas inainte. Daca ramane pe loc si mai asteapta inca un sut in fund, atunci nu mai e compensatie ci acceptarea de a trai o viata in spaima zilei de maine.

    3. da, pensionarul poate cere altceva in schimbul bonusului de pensionare. Depinde de imaginatia pe care o are. Acceptarea sau refuzarea dorintei lui depinde tot de imaginatie, dar de data asta a managerului. Tu ai refuza de exemplu un pensionar care ti-ar cere beneficiul de a nu primi beneficiu? Nu cred!

  7. Nemes Constantin

    Am cateva dileme legate de articolul tau:
    1.Te-ai intrebat ce se intampla cu o companie in care muncitorul romanesc afla cate compensatii si beneficii poate sa ia si inca nu le-a luat?
    2.Bataia-i rupta din Rai, asa ca un sut in fund poate fi o compensatie?
    3.Daca angajatul refuza bonusul la pensionare si cere alt beneficiu in schimb, poate fi refuzat?
    Eu am mai multe dileme existentiale, dar deocamdata si legate de problematica abordata, poate iti faci timp sa-mi raspunzi destins la astea !

Impresii

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *