Concept Instrument auditare HR

Pentru a-si atinge scopul pentru care a fost creata, organizatia dezvolta si mizeaza pe 5 functii: cercetare-dezvoltare / marketing / productie / financiar-contabila / Resurse Umane (HR).

Matematic, diferenta dintre Locul pe Podium si Insucces poate fi exprimata printr-o functie de Cultura organizationala si Nivelul de dezvoltare HR.

Daca doriti Rezultate, Profit si Dezvoltare, daca doriti sa nu platiti angajatii doar pentru ca se prezinta la serviciu, atunci trebuie sa dezvoltati functia HR.

In conceptia noastra, pentru a fi inteles si dezvoltat, HR-ul trebuie abordat ca un Intreg, compus din urmatoarele 10 Dimensiuni in interactiune (priviti desenul de mai sus).

Dezvoltarea HR presupune urmatorii pasi:


Corect facut, auditul HR stabileste nivelul de dezvoltare al functiei la un moment-dat.
Constientizarea Punctelor Tari si Punctelor Slabe, este primul pas in stabilirea Prioritatilor de dezvoltare.

Pentru a realiza un audit profesionist, va punem la dispozitie acest Instrument online de auditare HR.
Esenta lui este redata mai jos:


Harta procesului de auditare:

** Consultanta online video (60 minute / sesiune) prin contul Skype: trainer.florin.rau
Consultanta video presupune sa dispuneti de laptop (sau de desktop cu camera video si microfon). Contul de Skype se creeaza gratuit.

Discutiile au la baza draftul Proiectului construit de dvs. potrivit modelului propus in pagina a 8-a a Raportului de Audit.

RAPORTUL DE EVALUARE (AUDIT)

Raportul, (8 pagini in format *.pdf), contine 3 sectiuni:

1. EVALUARE DIMENSIUNI: Pentru fiecare Dimensiune HR se calculeaza un Scor reprezentat in graficul radar: „Nivel de dezvoltare reiesit din Scor, versus Nivel de dezvoltare perceput de HR”.

Comparand cele 2 valori, obtineti imaginea de ansamblu a Dimensiunii, dar si Calitatea Perceptiei dvs. Sigur, la inceput pot exista diferente majore intre valori dar, in timp, veti ajunge la o suprapunere perfecta.

Sectiunea include si Harta evaluarii Afirmatiilor asociate Dimensiunilor, din care reies Punctele Tari si Punctele Slabe ale acestora (foarte utila in stabilirea Prioritatilor de dezvoltare);

2. REGLEMENTARI HR (Necesare versus Existente).
Intr-o organizatie cu cultura organizationala bazata pe Performanta, Dezvoltare si Profit, sunt necesare 22 de Reglementari HR.
Sectiunea ofera sinteza „Reglementari Necesare versus Existente”. Raportandu-va la un HR functional, sunteti sigur ca ati ales un reper corect.

3. PASII URMATORI.
Sigur, primul pas in dezvoltare este sa constientizati UNDE va aflati. Dar acesta nu este suficient. Pentru a va ajuta, am inclus in aceasta sectiune, pasii necesari fructificarii rezultatelor auditului. Ii veti afla la momentul potrivit, rasfoind pagina a 8-a a Raportului de Evaluare.


Link-uri catre paginile urmatoare:

  • 2. Termeni de utilizare a serviciilor online – responsabilitati + durata contului de acces;
  • 3. Inscriere – obtineti parola asociata contului dvs. de Audit HR;
  • 4. Accesare cont Audit – auditati HR-ul din organizatia dvs.

  • Articol postat in Articole, Resurse Umane. Adresa articol Concept Instrument auditare HR.

    Comments are closed.