Managementul Satisfactiei Angajatilor, Training HR

Training Managementul Satisfactiei Angajatilor

Privit ca dimensiune a Managementului Resurselor Umane, Managementul Satisfactiei Angajatilor (MSA) are ca obiect definirea, masurarea si imbunatatirea Satisfactiei comunitatii organizatiei.

Va invit sa descoperiti SATISFACTIA ANGAJATILOR ca Ingredient al Dezvoltarii, Profitului si Motivarii. Va invit sa obtineti Rezutate, invatand CUM sa descatusati Potentialul Latent al Satisfactiei ingropat in Indiferenta organizatiei.



GRUPUL TINTA

Cursul se adreseaza :
1. Specialistilor si expertilor HR interesati de proiectarea si gestionarea MSA;
2. Cursantilor de masterate HR care aleg ca domeniu de expertiza MSA;
3. Juniorilor HR care doresc specializarea in MSA;
4. Managerilor HR preocupati de dezvoltarea comunitatii prin implementarea MSA;
5. Managerilor care pot intelege ca acum, un viitor de succes depinde de managementul inteligent al Satisfactiei angajatilor.


IMPORTANT: participarea la training este conditionata de abilitatea de a lucra in Excel, de a intelege, analiza si interpreta grafice.



STRUCTURA CURSULUI

Managementul Satisfactiei Angajatilor. Chestionarul de sondaj MSA
1. MSA: Scop, Principii, Etape, Harta procesului;
2. Satisfactie: Dimensiuni, Aspecte, Scala;
3. Chestionarul de sondaj MSA: capitole/obiective. Template. Lansare, colectare, utilizare chestionar.


Calculul Satisfactiei. MSA Tool
1. Indicatorul de Satisfactie. Tendinta de Raspuns. Rata de Raspuns. Importanta Aspectelor;
2. MSATool: instrument de calcul automat a Satisfactiei. Prezentare si utilizare.


Reprezentarea grafica a Satisfactiei. Stabilirea Prioritarilor de Actiune
1. Harti de Satisfactie. Portofoliul Aspectelor. Pozitionarea departamentelor in organizatie prin comparare cu valorile BIC (Best In Class).
2. Prioritati de Actiune. Identificarea grafica a Prioritatilor.


Raportul MSA. Responsabilitati in procesul MSA
1. Raportul MSA: Rol. Continut. Generare automata cu MSA Tool. Interpretare.
2. Responsabilitatile persoanelor implicate in MSA.



OBIECTIVE
La finalul acestui training participantii sunt capabili:
1. sa defineasca pasii procesului MSA;
2. sa defineasca Dimensiunile si Aspectele Satisfactiei;
3. sa dezvolte / aplice Chestionarul de sondaj MSA;
4. sa prelucreze rezultatele si sa intocmeasca Hartile de Satisfactie;
5. sa pozitioneze departamentul in organizatie prin comparare cu valorile BIC;
6. sa stabileasca Prioritatile de Actiune si sa elaboreze Raportul MSA;
7. sa defineasca responsabilitatile partilor implicate si sa gestioneze procesul MSA;
8. sa utilizeze Instrumentul Excel MSA Tool.



DEMO
Formati-va o imagine asupra cursului urmarind urmatorul demo (vizionati in varianta Full screen):