Training Managementul Satisfactiei Angajatilor

Privit ca dimensiune a Managementului Resurselor Umane, Managementul Satisfactiei Angajatilor (MSA) are ca obiect definirea, masurarea si imbunatatirea Satisfactiei comunitatii organizatiei.

Va invit sa descoperiti SATISFACTIA ANGAJATILOR ca Ingredient al Dezvoltarii, Profitului si Motivarii. Va invit sa obtineti Rezutate, invatand CUM sa descatusati Potentialul Latent al Satisfactiei ingropat in Indiferenta organizatiei.



GRUPUL TINTA

Cursul se adreseaza :
1. Specialistilor si expertilor HR interesati de proiectarea si gestionarea MSA;
2. Cursantilor de masterate HR care aleg ca domeniu de expertiza MSA;
3. Juniorilor HR care doresc specializarea in MSA;
4. Managerilor HR preocupati de dezvoltarea comunitatii prin implementarea MSA;
5. Managerilor care pot intelege ca acum, un viitor de succes depinde de managementul inteligent al Satisfactiei angajatilor.


IMPORTANT: participarea la training este conditionata de abilitatea de a lucra in Excel, de a intelege, analiza si interpreta grafice.



STRUCTURA CURSULUI

Managementul Satisfactiei Angajatilor. Chestionarul de sondaj MSA
1. MSA: Scop, Principii, Etape, Harta procesului;
2. Satisfactie: Dimensiuni, Aspecte, Scala;
3. Chestionarul de sondaj MSA: capitole/obiective. Template. Lansare, colectare, utilizare chestionar.


Calculul Satisfactiei. MSA Tool
1. Indicatorul de Satisfactie. Tendinta de Raspuns. Rata de Raspuns. Importanta Aspectelor;
2. MSATool: instrument de calcul automat a Satisfactiei. Prezentare si utilizare.


Reprezentarea grafica a Satisfactiei. Stabilirea Prioritarilor de Actiune
1. Harti de Satisfactie. Portofoliul Aspectelor. Pozitionarea departamentelor in organizatie prin comparare cu valorile BIC (Best In Class).
2. Prioritati de Actiune. Identificarea grafica a Prioritatilor.


Raportul MSA. Responsabilitati in procesul MSA
1. Raportul MSA: Rol. Continut. Generare automata cu MSA Tool. Interpretare.
2. Responsabilitatile persoanelor implicate in MSA.



OBIECTIVE
La finalul acestui training participantii sunt capabili:
1. sa defineasca pasii procesului MSA;
2. sa defineasca Dimensiunile si Aspectele Satisfactiei;
3. sa dezvolte / aplice Chestionarul de sondaj MSA;
4. sa prelucreze rezultatele si sa intocmeasca Hartile de Satisfactie;
5. sa pozitioneze departamentul in organizatie prin comparare cu valorile BIC;
6. sa stabileasca Prioritatile de Actiune si sa elaboreze Raportul MSA;
7. sa defineasca responsabilitatile partilor implicate si sa gestioneze procesul MSA;
8. sa utilizeze Instrumentul Excel MSA Tool.



DEMO
Formati-va o imagine asupra cursului urmarind urmatorul demo (vizionati in varianta Full screen):



Articol postat in Managementul Satisfactiei Angajatilor, Training HR. Adresa articol Training Managementul Satisfactiei Angajatilor.

3 Comentarii la Training Managementul Satisfactiei Angajatilor

  1. izabela

    Da Florin, cred ca ar trebui ca tot ce ai tu aici…sa le fie model, „procedura obligatorie de lucru” sau „instructiuni de lucru”- ca in fabrica- daca as putea le-as striga in gura mare „Asa se lucreaza cu oamenii!!” …Am prezentat mai sus doar un fragmet mic din cate intamplari „deosebite” intalnim! Am un Business partner carui ii explic din februarie cum sa faca o fisa de post pentru un expat! O face mereu gresit cu alt sef! Dar este tanar, mai are timp pana in 2014!…Eu am primit 2 zile veste ca am fost admisa la un post si apoi a treia zi, am primit contrariul…Stiu ca nu ai ce sculpta la ei din pacate. Optiune e la mine :) Multumesc frumos pentru raspuns si sa stii ca trec zilnic pe aici chiar daca nu zic nimic. Ganduri bune pentru tine si cei Dragi tie.

  2. izabela

    Buna dimineata Florin, Nu ai putea sa intruiesti si pe dezumanizatii oameni din HR-ul nostru?? Este ceva incredibil ce se poate intampla la nivelul unei astfel de companii cu pretentie ca-si mentine in posturi cheie „profesionisti”! Apa de ploaie, doar Imagine falsa….Stiu ca de fapt ceea ce se vede acum Urat la HR este „fata dragului nostru patronat” si poate ei sunt doar simpli jucatori…dar de aici pana la injosire si umilirea colegilor este distanta! Ex …Un el nu a participat niciodata la un interviu cu toate astea sefa de HR de care apartine(dintr-o sucursala unde inca se merge pe ideea de CADRE !! adica baga sperietii in oameni), il cheama si, pe un ton rautacios, il intreaba „ia spune tu ai aplicat la Bucuresti pentru o pozitie?” Omul spune ca nu, aia il ia la rost! omul pleaca debusolat caci pana la urma si daca aplica era dreptul lui, nu? se duce la birou si primeste pe email o Oferta de la Bucuresti!! tentanta dealtfel la salariu!..omul din pozitia de telefonist sa pice pe scaun cand vede salariul unui diriginte de santier!! ..Ar fi acceptat saracu pe loc, dar s-a gandit ca a fost confuzie de nume si cum exista 3 in companie cu acelasi nume de familie suna la „vecinul” si il intreaba daca are habar de asa ceva! Fireste ca cealalta persoana fusese la interviu…insa actele erau pe numele telefonistului!! profesionisti avem nu, la HR??? Si asta este doar o mica povestioara din harababura care exista acum acolo, cum se fac aranjamente si se lupta la baioneta!…Au venit oameni noi in HR de 6 luni care sunt deja „setati” ca uite compania asta cat sprijina oamenii, cate le ofera!!…Nu ai putea sa faci un curs cu ei si aia de nu mai sunt vii, vorba lui Dan Puric, sa-i scoti pe tusa sa vada si ei si sa inteleaga ce inseamna sa fii Om de Resurse Umane?? ….a, dar pentru asta conditia primordiala ar fi sa aiba Suflete ori …ma indoiesc ca unii din ei mai au asa ceva!!….:(

    • Florin

      @Izabela,
      Nu poti fi Om de Resurse Umane daca Natura si Educatia nu imprima firesc in tine cele 10 reguli ale Decalogului Omului de RU http://www.rauflorin.ro/decalogul-omuluideresurseumane/ …E vina managerilor de deasupra managerilor care tolereaza Incompetenta, Aroganta si Micimea stapanilor de suflete de sub ei. Cat despre dezvoltare, ea depinde de fiecare dintre noi. Oricum, Bunul simt se invata din copilarie, nu se preda la curs…

Impresii

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *